Er chancerne mindre efter udskrabning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Allesammen... 

jeg fik en udskrabning i novembers sidste år..    Er chancerne mindre for at ku blive gravid igen..  !! Er bekymret efter en mulig sa.    Hvordan har i oplevet at blive gravide efter udskrabning..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Chili

*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver:

Hej Allesammen... 

jeg fik en udskrabning i novembers sidste år..    Er chancerne mindre for at ku blive gravid igen..  !! Er bekymret efter en mulig sa.    Hvordan har i oplevet at blive gravide efter udskrabning..  

Altså jeg nåede ikke at få min udskrabning, "fødte" hvad der nu var selv. Var 12 uger henne, en MA.

Der gik 3 måneder før jeg testede positiv igen

Held og lykke

Anmeld

4. februar 2013

aya-zia

Hej Allesammen... 

jeg har aldrig hørt det skulle være noget problem... de fjerne jo netop alt det der sidder i vejen så der en pænt og rent til et lille æg

Anmeld

4. februar 2013

1990h

Hej Allesammen... 

fik du medicinsk abort??

Anmeld

4. februar 2013

LMX

Hej Allesammen... 

Nej det er de ikke

Anmeld

5. februar 2013

L&V

Hej Allesammen... 

Nej overhovedet ikke. Du mener jo os at du har været gravid siden så der har du jo svaret.. Havde selv en sa i september og var gravid igen i oktober og er nu 17+5

Anmeld

5. februar 2013

Moma

Nej det er de ikke. Jeg fik en udskrabning august 2008 og var gravid igen november 2008.

Anmeld

5. februar 2013

Silas <3

Chili skriver:

Altså jeg nåede ikke at få min udskrabning, "fødte" hvad der nu var selv. Var 12 uger henne, en MA.

Der gik 3 måneder før jeg testede positiv igen

Held og lykke

Undskyld jeg spørg 

Men i uge 12, er det foster da 'stort' eller? Kunne du se noget? 

Anmeld

5. februar 2013

Chili

Silas <3 skriver:

Undskyld jeg spørg 

Men i uge 12, er det foster da 'stort' eller? Kunne du se noget? 

Jo

Undskyld, men det var på størrelse med en rotte eller lign

Det er noget af det hårdeste jeg har prøvet!

Anmeld

5. februar 2013

Silas <3

Chili skriver:

Jo

Undskyld, men det var på størrelse med en rotte eller lign

Det er noget af det hårdeste jeg har prøvet!

Fuck fuck fuck! Så 'hellere' få det ordnet på sygehuset! Men du kunne jo ingenting gøre 

Kunne du se det lignede et 'menneske' ?? Og undskyld alle spørgsmålene, synes bare det er vildt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.