Fra tremmeseng til junior?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hej alle sammen. Min søn på 20 mdr er begyndt at kravler over kanten på sin tremmeseng, og så hænger han deroppe og kalder når han ikke vil sove. Er så ræd for at han skal falde ned. Men hvordan får man dem til at blive liggende i en junior seng og er det ikke lige tidligt nok at skulle over i sådan en? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Amanda Stage

sommerbarn<3 skriver:

Hej alle sammen. Min søn på 20 mdr er begyndt at kravler over kanten på sin tremmeseng, og så hænger han deroppe og kalder når han ikke vil sove. Er så ræd for at han skal falde ned. Men hvordan får man dem til at blive liggende i en junior seng og er det ikke lige tidligt nok at skulle over i sådan en? 

min søn fik en juniorseng da han var 1 år, vi vurderede det var for farligt med tremmesengen, da han også kravlede over. 

Han er aldrig faldet ud af hans juniorseng, men der er jo også sengehest på 

Anmeld

4. februar 2013

Den lykkelige

Vi købte en til vores datter da hun var 19 mdr.. men det gik helt og i hat og briller.. så vi pakkede den sammen igen og satte tremmeseng op igen og hun var are SÅÅÅ glad da hun så den.. hun var slet ikke parat.. men hun har så heller ikke prøvet kravle over som din.. 

Anmeld

4. februar 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
sommerbarn<3 skriver:

Karla fik sin juniorseng for en måneds tid siden, eller måske 2 :-) Og hun fylder 2 her den 26. feb. Hun er aldrig kravlet ud af den - tror slet ikke hun har tænkt tanken :-P Hun kalder bare - når hun mangler mig :-) Hun er tilgengæld faldet på gulvet 2 gange...- aner ikke hvordan det kan gå til ;-) Held og lykke med det !

//Mette

Anmeld

4. februar 2013

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Amanda Stage skriver:

min søn fik en juniorseng da han var 1 år, vi vurderede det var for farligt med tremmesengen, da han også kravlede over. 

Han er aldrig faldet ud af hans juniorseng, men der er jo også sengehest på 

Jeg tænker også bare på, hvad gør man hvis de ikke vil sove? En junior seng kan de jo gå ud af som det passet dem :-) er nok lidt nærvøs over at skulle have ham til at falde i søvn og blive liggende i sådan en :-)

Anmeld

4. februar 2013

Amanda Stage

sommerbarn<3 skriver:

Jeg tænker også bare på, hvad gør man hvis de ikke vil sove? En junior seng kan de jo gå ud af som det passet dem :-) er nok lidt nærvøs over at skulle have ham til at falde i søvn og blive liggende i sådan en :-)

Det skal jeg ikke kunne sige, jeg har aldrig oplevet det Men jeg kan godt følge din bekymring, kan den ene side af din tremmeseng ikke tages ned? Det kunne den nemlig ikke ved vores 

Anmeld

4. februar 2013

sommerbarn<3

Den lykkelige skriver:

Vi købte en til vores datter da hun var 19 mdr.. men det gik helt og i hat og briller.. så vi pakkede den sammen igen og satte tremmeseng op igen og hun var are SÅÅÅ glad da hun så den.. hun var slet ikke parat.. men hun har så heller ikke prøvet kravle over som din.. 

Ved heller ikke om min er klar. Han et inde i en træls periode hvor det tager længe hver aften at lægge ham. Igår til halv ti! Og starter altså kl 19. Og tænker det bliver da et marit i en seng som han kan gå ud af som det passer ham. 

Anmeld

4. februar 2013

sommerbarn<3

Amanda Stage skriver:

Det skal jeg ikke kunne sige, jeg har aldrig oplevet det Men jeg kan godt følge din bekymring, kan den ene side af din tremmeseng ikke tages ned? Det kunne den nemlig ikke ved vores 

Jo det kan den. Men det er en kili seng og den er temmelig høj, så tror måske det er bedre med en alm junior seng hvis det skal være.

Anmeld

4. februar 2013

sommerbarn<3

MKBP skriver:

Karla fik sin juniorseng for en måneds tid siden, eller måske 2 :-) Og hun fylder 2 her den 26. feb. Hun er aldrig kravlet ud af den - tror slet ikke hun har tænkt tanken :-P Hun kalder bare - når hun mangler mig :-) Hun er tilgengæld faldet på gulvet 2 gange...- aner ikke hvordan det kan gå til ;-) Held og lykke med det !

//Mette

Årh tror min dreng er lidt svære at bide skeer med end din velopdragne datter. Tror ikke jeg kan få ham til at blive liggende. Men må jo bare gøre et forsøg tænker jeg. Går jo ikke at han kravler ud over som nu.

Anmeld

4. februar 2013

Amanda Stage

sommerbarn<3 skriver:

Jo det kan den. Men det er en kili seng og den er temmelig høj, så tror måske det er bedre med en alm junior seng hvis det skal være.

Det kan måske hjælpe at min søn også konstant kravlede op over kanten og prøvede at stikke af, men han har aldrig gjort det med sin juniorseng 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.