Se lige nogle fantastiske billeder jeg faldt over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Dinna88

aya-zia skriver:

hehe vi kan da ihvertfald prøve på og være lige så lækre... meeeen tror sku det er svært når man når lidt op i årerne

Pjat! Hvor der er vilje, er der vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Dinna88

MorDk skriver:

HAHA kender jeg alt til *S*

hehe

Anmeld

4. februar 2013

aya-zia

Dinna88 skriver:

Pjat! Hvor der er vilje, er der vej

hehe ja... måske hvis vi lavede rottehale og smilede RIGTIG sukkersødt... så kunne det være det hjalp

Anmeld

4. februar 2013

Dinna88

aya-zia skriver:

hehe ja... måske hvis vi lavede rottehale og smilede RIGTIG sukkersødt... så kunne det være det hjalp

(HAHA) ja, mon ikke........ Vi ville jo ikke ligne noget fra 90'erne

Anmeld

4. februar 2013

aya-zia

Dinna88 skriver:

(HAHA) ja, mon ikke........ Vi ville jo ikke ligne noget fra 90'erne

ha ha ha nej bestemt ikke... og jeg er faktisk fra 80erne HJÆLP... total gammel

Anmeld

4. februar 2013

Dinna88

aya-zia skriver:

ha ha ha nej bestemt ikke... og jeg er faktisk fra 80erne HJÆLP... total gammel

jeg er fra 92 - ungt kød hahaaaha

Anmeld

4. februar 2013

aya-zia

Dinna88 skriver:

jeg er fra 92 - ungt kød hahaaaha

87 her...

og høre desværrer tit MOR DU FOR GAMMEL....

her forleden ville ejg lege med barbier med pigerne... så jeg satte mig ned og to en barbie.... pigerne gik hel i stå i deres leg... sad bare og stirrede på mig... pludselig knækkede de bare af grin imens du råbte... MOR DET DER KAN DU IK FINDE UD AF... DU ER JO FOR GAMMEL...

de rullede bare rundt på gulvet af grin... og da jeg så gik ja så forsatte de med og lege...

SMASK så fik man lige den i hovedet..

Anmeld

4. februar 2013

signe.

Dinna88 skriver:

Iha, ja, det er jo ikke fordi jeg har lige knapt 10.000 billeder i alt..... Hvoraf størstedelen er af Maria  

Det billede hvor hun er helt lille er ret gammelt. Men jeg fandt det i gemmeren, og det er faktisk et billede, som jeg ikke har skænket en tanke før. Men hvor viser det bare hvor skøn hun er. Og hvor lille hun har været!

Billedet med kanin og det 2. billede er nye billeder, og viser den store (lille) tut, som bare smelter hjerter på række Hun er jo GULD værd.

Jowjow, en lille blæretråd skal der til.... Også selvom det nok ikke just er MINE gener, der gemmer sig i hende (Selvom jeg lader som om)

Hun er altså en virkeæig smuk pige! Hende må Hasse gerne få nummeret til om en 14 års tid

Anmeld

4. februar 2013

Laulund87

Hvor er I søde

Anmeld

7. februar 2013

Dinna88

aya-zia skriver:

87 her...

og høre desværrer tit MOR DU FOR GAMMEL....

her forleden ville ejg lege med barbier med pigerne... så jeg satte mig ned og to en barbie.... pigerne gik hel i stå i deres leg... sad bare og stirrede på mig... pludselig knækkede de bare af grin imens du råbte... MOR DET DER KAN DU IK FINDE UD AF... DU ER JO FOR GAMMEL...

de rullede bare rundt på gulvet af grin... og da jeg så gik ja så forsatte de med og lege...

SMASK så fik man lige den i hovedet..

hahahha, hårdt og kontant! Børn pakker da godt nok ikke noget ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.