Er ved at gå ud af mit gode skind, og mangler min nattesøvn.
Der er garanteret oprettet mange debatter/spørgsmål af denne slags, men magter ikk at søge
Lang historie kort;
Født 4 uger for tidligt, sov rigtig godt de første 5-6 mdr & igennem, fulgte hendes rytme som var nogenlunde ens hver dag.
Begyndte på mos ved 5mdrs alderen - SP mente det var for tidligt, da hun ikke gav udtryk for, at hun manglede mere mad. Dog vågnede hun en gang om natten, hvilket var nyt for hende + hun var MEGET interesseret i maden.
I al den tid, sov hun i egen seng, ved siden af vores. Hun faldte gerne i søvn ved mit bryst, og kunne lægges i seng. Dog blev hun om dagen lagt vågen ind, og faldt i søvn af sig selv.
Nu ved 10/11 mdrs alderen, vågner mellem 2-10 gange hver nat, sover i vores seng (far arbejder på Sjælland 4 dage om ugen, så det hjælper på pladsen), ammer når hun skal sove, falder stadig i søvn ved mit bryst - men kan ikke lægges i seng bagefter, så vågner hun og kampen begynder, ammer også når hun vågner om natten, på trods af, at jeg ved hun ikke har behov for det, er bare for træt til at tage kampen op.
---
Begynder at arbejde d.27/2, og mit behov (ikke Olivia's bortset fra den fulde søvn) er, at hun sover i egen seng, og hvis muligt, sover mere eller mindre igennem, inden jeg begynder at arbejde igen.
Vi er kommet ind i en rigtig dårlig og ond cirkel, og har brug for gode råd til at gribe det bedst an, for er virkeligt på bar bund

hun/vi har ferie i uge 7, og der har jeg tænkt mig at give den en skalle, men mangler lidt ideer til, hvordan det gøres bedst