4 årie og værelses indretnings hjælper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
sne190810 skriver:

Altså jeg fik en lyserød og en lilla væg (kunne ikke bestemme mig, hvilken farve der var min yndlings) da jeg var lille.

Jeg var ovenud lykkelig!!! Kan stadig huske det den dag idag. Fik desuden også lyserøde gardiner (som btw stadig hænger hjemme på mit gamle værelse hos min forældre, høhø)

Jeg syntes hun da selvfølgelig skal have lyserød væg, hvis det er det hun vil.

I vores gamle lejlighed malede jeg hele gangen pink. Det var ret fedt, hvis jeg selv ska sige det. 

Hun endte med at vælge en rigtig fin lyng farvet lysserrød. Så ska vi bare ha flyttet rundt, så der ka blive malet! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

StineW79

rodehovedet skriver:

Jeg synes sagtens hun kan bestemme at væggen skal være lyserød på HENDES værelse

Det var også det vi blev enige om, så da far kom hjem, kørte vi ud og købte maling. Vh stine

Anmeld

4. februar 2013

Louise H.

StineW79 skriver:

Det var også det vi blev enige om, så da far kom hjem, kørte vi ud og købte maling. Vh stine

Dejligt Hun er da sikkert også glad og stolt over, at hun får lov til at bestemme lidt

Anmeld

4. februar 2013

StineW79

Moma skriver:

Lyserøde vægge kan da være rigtigt fine. Vores datter på 8 har lyserøde vægge - ikke babylyserød men heller ikke pink. 

Hun kan måske komme med nogle ideer - men om alle væggene eller kun en / to vægge skal være lyserøde, det kan I så bestemme.

Måske kunne hun tænke sig et tema a la sommerfugle eller andet, hun er vild med. 

Må indrømme at jeg frygtede at hun ville ha baby lysserrød, men hun valgte en rigtig flot lyng farvet lysserrød. Altså efter at jeg havde sagdt nej til postkasserød!

Det værelse hun har nu er lys lavendel lilla. Det værelse overtager alberte, så thea ka få et flot stort pige værelse. Vh stine

Anmeld

4. februar 2013

Gittemor09

min datter har helt selv indrettet hendes værelse

hun er 3 år mor har hængt tingene op hvor sofie har peget, jeg har sat sengen hvor hun vil have den

nu skal vi snart flytte, og der for hun også lov til at indrette selv...

hun er simpelthen så stolt, og det er jo hendes værelse og ikke mit kan jo lukke døren derind til... Gggg

Anmeld

4. februar 2013

StineW79

rodehovedet skriver:

Dejligt Hun er da sikkert også glad og stolt over, at hun får lov til at bestemme lidt

Ja hun var faktisk meget beslutsom, så tror også hun godt ka være med!! Vh stine

Anmeld

4. februar 2013

StineW79

Gittemor09 skriver:

min datter har helt selv indrettet hendes værelse

hun er 3 år mor har hængt tingene op hvor sofie har peget, jeg har sat sengen hvor hun vil have den

nu skal vi snart flytte, og der for hun også lov til at indrette selv...

hun er simpelthen så stolt, og det er jo hendes værelse og ikke mit kan jo lukke døren derind til... Gggg

Ej hvor godt!! 

Ja hurra for døre ind i mellem! Vh stine

Anmeld

4. februar 2013

Gittemor09

StineW79 skriver:

Ej hvor godt!! 

hi hi ja

men noget skal hun have lov til at bestemme engang imellem, og hvorfor så ikke hendes eget værelse

Anmeld

4. februar 2013

Gittemor09

StineW79 skriver:

Ej hvor godt!! 

hi hi ja

men noget skal hun have lov til at bestemme engang imellem, og hvorfor så ikke hendes eget værelse

Anmeld

5. februar 2013

Moma

StineW79 skriver:

Må indrømme at jeg frygtede at hun ville ha baby lysserrød, men hun valgte en rigtig flot lyng farvet lysserrød. Altså efter at jeg havde sagdt nej til postkasserød!

Det værelse hun har nu er lys lavendel lilla. Det værelse overtager alberte, så thea ka få et flot stort pige værelse. Vh stine

HA HA kan lige se et postkasserødt værelse for mig. Jeg får mange billeder i hovedet.

Godt hun valgte en anden farve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.