4 årie og værelses indretnings hjælper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
20 svar
1 synes godt om
4. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja thea ska snart ha nyt værelse. Og nu tænker jeg så, hvor meget ka hun endelig selv være med til at bestemme ang indretning??

Hun siger hun gerne vil ha lyserøde væge, og at det vel endelige er ok at hun er med til at bestemme det. Hva siger i?? 

Hvor meget ka de selv bestemme i den alder?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Janni.

Åh det er svært. Kan godt forstå at i er i tvivl om hvor meget hun skal bestemme.

Tænker en lyserød væg, måske er lidt voldsom. Det kunne være i kunne mødes på halvvejen.

Anmeld

4. februar 2013

Mullepilige

den på hvormørk lysrød den skal være

Anmeld

4. februar 2013

Amanda Stage

personligt synes jeg selv hun skal bestemme alt det hun kan, det er jo HENDES værelse  Synes desværre alt for mange forældre (navnligt mødre) indretter børneværelser efter hvordan de synes det skal se ud og så bliver det ofte sådan noget venteværelse-noget. Min søn på 4 år har i hvert fald et meget drenget værelse, lad os sige det sådan og han er STOLT af det 

Anmeld

4. februar 2013

sne190810

Altså jeg fik en lyserød og en lilla væg (kunne ikke bestemme mig, hvilken farve der var min yndlings) da jeg var lille.

Jeg var ovenud lykkelig!!! Kan stadig huske det den dag idag. Fik desuden også lyserøde gardiner (som btw stadig hænger hjemme på mit gamle værelse hos min forældre, høhø)

Jeg syntes hun da selvfølgelig skal have lyserød væg, hvis det er det hun vil.

Anmeld

4. februar 2013

Louise H.

Jeg synes sagtens hun kan bestemme at væggen skal være lyserød på HENDES værelse

Anmeld

4. februar 2013

Moma

Lyserøde vægge kan da være rigtigt fine. Vores datter på 8 har lyserøde vægge - ikke babylyserød men heller ikke pink. 

Hun kan måske komme med nogle ideer - men om alle væggene eller kun en / to vægge skal være lyserøde, det kan I så bestemme.

Måske kunne hun tænke sig et tema a la sommerfugle eller andet, hun er vild med. 

Anmeld

4. februar 2013

StineW79

Janni. skriver:

Åh det er svært. Kan godt forstå at i er i tvivl om hvor meget hun skal bestemme.

Tænker en lyserød væg, måske er lidt voldsom. Det kunne være i kunne mødes på halvvejen.

Vi tog i bauhause og kiggede på farvekort, og det første hun valgte var postkasserød. Tog lige en mor siger NEJ beslutning, hvorefter hun valgte en rigtig fin lyng farvet lysserrød, så det gik heldigvis nemt, med at vælge. Så må vi se om vi ka blive enige om resten af værelset! Vh stine

Anmeld

4. februar 2013

StineW79

eriksen skriver:

den på hvormørk lysrød den skal være

Vi tog i bauhause og kiggede farvekort. Hun har valgt en fin lyng farvet lysserrød, så det gik heldigvis nemt! Vh stine

Anmeld

4. februar 2013

StineW79

Amanda Stage skriver:

personligt synes jeg selv hun skal bestemme alt det hun kan, det er jo HENDES værelse  Synes desværre alt for mange forældre (navnligt mødre) indretter børneværelser efter hvordan de synes det skal se ud og så bliver det ofte sådan noget venteværelse-noget. Min søn på 4 år har i hvert fald et meget drenget værelse, lad os sige det sådan og han er STOLT af det 

Ja det er nemlig hendes værelse!! Vi tog ud og kiggede farvekort, og hun valgte postkasserød, som det første, så der sagde jeg altså nej, men så valgte hun en rigtig fin lyng farvet lysserrød, så det var endelig nemt nok. 

Så ska vi bare i gang med et større omrokerings projekt, så gæsteværelset, ka blive til thea's stor pige værelse! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.