Sølv eller hvidguld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Isabella_mor

Karla skriver:

Manden og jeg er ved at planlægge vores velsignelse, og vi havde snakket om at skulle have nye ringe, da vi købte nogle sølvringe da vi blev gift.

Vi var så ude og kigge på ringe igår, og vi havde egentlig besluttet, at vi ville have hvidguld. I forretningen fik vi fortalt, at hvidguld for det første skulle op i 14 K, for at det blev pænt. Derudover fik vi at vide, at hvidguld med tiden blev gult.

Derfor er jeg kommet i tvivl om, hvad vi skal vælge. Hvad har I af erfaringer?

undskyld jeg spørger, og det er måske dumt? 

men når i er gift... hvad betyder det så at i skal have en velsignelse? er det pga religion eller er det bare noget man har lyst til (lidt ligesom i amerikanske serier hvor de fornyer deres løfte osv? )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Karla

Isabella_mor skriver:

undskyld jeg spørger, og det er måske dumt? 

men når i er gift... hvad betyder det så at i skal have en velsignelse? er det pga religion eller er det bare noget man har lyst til (lidt ligesom i amerikanske serier hvor de fornyer deres løfte osv? )

Det gør ingenting

Vi valgte at blive gift på rådhuset, fordi vi gerne ville giftes tidligt. Også med hensyn til at vi vil have børn og sådan. Det følte vi var det rigtige for os at blive gift der.

Vi har så aldrig holdt et bryllup. Så vi skal i kirken og velsignes i den kristne tro, så det er vel det samme som at forny sine løfter

Så holder vi kæmpe bryllup med hvis kjole, god middag og stor fest for hele familien

Anmeld

4. februar 2013

Karla

Kitty-Katten skriver:

Vores ringe er en ring af hvidguld og en ring af alm guld i 14 karat sat sammen til en ring. :-) de er ikke blevet gule, og vi har dem på hele tiden. Men er også kun 1 år gammel. Men min mors vielsesring som er 24 år gammel er også 14 karat hvidguld og den er på ingen måder gul :-)

Tusind tak for svar vi må vist vælge de hvidguldsringe, som også var vores første tanke

Anmeld

4. februar 2013

2babygirls

Karla skriver:

Dejligt at høre hvor mange karat er din?

14k.
Det er fra nuran kollektionen

Anmeld

4. februar 2013

Isabella_mor

Karla skriver:

Det gør ingenting

Vi valgte at blive gift på rådhuset, fordi vi gerne ville giftes tidligt. Også med hensyn til at vi vil have børn og sådan. Det følte vi var det rigtige for os at blive gift der.

Vi har så aldrig holdt et bryllup. Så vi skal i kirken og velsignes i den kristne tro, så det er vel det samme som at forny sine løfter

Så holder vi kæmpe bryllup med hvis kjole, god middag og stor fest for hele familien

Nårrrrh, ja det giver mening for mig  

Anmeld

4. februar 2013

Karla

Baby2påvej skriver:

14k.
Det er fra nuran kollektionen

Okay, tusind tak

Anmeld

4. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores vielsesringe er i hvidguld og vi har været gift i 6 1/2 år og de er slet ikke gule.

Anmeld

4. februar 2013

Karla

MoarHvidovre skriver:

Vores vielsesringe er i hvidguld og vi har været gift i 6 1/2 år og de er slet ikke gule.

Tak for svar så må det have været en belægning hun havde på sin ring hende i butikken

Anmeld

12. februar 2013

**Ønskebabyen

Manden og jeg er ved at planlægge vores velsignelse, og vi havde snakket om at skulle have nye ringe, da vi købte nogle sølvringe da vi blev gift.

Vi var så ude og kigge på ringe igår, og vi havde egentlig besluttet, at vi ville have hvidguld. I forretningen fik vi fortalt, at hvidguld for det første skulle op i 14 K, for at det blev pænt. Derudover fik vi at vide, at hvidguld med tiden blev gult.

Kæresten og jeg skal have hvidguld - ingen tvivl om det.

Jeg har aldrig oplevet at det bliver gult, overhovedet. Man kan jo også vælge at få dem pudset op en gang om året/hver andet år. Så vil de altid være pæne.

Anmeld

12. februar 2013

Miss Church

Karla skriver:

Jeg går med min mors forlovelsesring, som er hvidguld. Den er super flot og slet ikke gul! Mine forældre blev gift for 20 år siden, så den er hvert fald ældre end det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.