Testede Positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

Snuske77

Testede allerede positivt 3+1, men den var meget utydelig og kun en halv streg :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Kløver

AnnaMary skriver:

Jo det mener jeg ..... hvis den er over 5 er den positiv, om den så kun er på 6 eller 7...

Hvis du ikke selv har haft en positiv test kan lægen ikke sige mere end du, en blodprøve skal bekræftes efter 1 uge, og man skal vente på resultat, så selvom du skulle få lægen overtalt( er dyrt med blodprøve) så vil du ikke kunne vide noget før. Derudover kan man nogle gange have stigning i hcg hvor det ender i en bio, derfor det er bedst at vente til 1 mens dag. Så spar din og lægens tid og krydser for du får positivt resultat om 1 uges tid

Anmeld

8. februar 2013

Benjamins'mor

5+5.

Anmeld

9. februar 2013

MariaKyedDK

AnnaMary skriver:

Hej Alle

Er noget kun interesseret i hvernår i jeres graviditet i testede positiv... :-)

Da jeg var gravid med min datter, testede jeg først positiv i uge 8+0 - Og 2. gang jeg var gravid var jeg omkring uge 6.

Tror mig og kæresten har remt plet denne måned, har aldrig haft det så skidt som nu ... og kan ikke vente med at teste .... Så skal lige hører hvornår I testede Positiv

Hilsen Anna

4+0 ved begge graviditeter

Anmeld

9. februar 2013

Alberte&Mor <3

*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver:

Testede positivt 4+O endte i en SA 

Maria- det er først fra uge 6 det kan kaldes en sa, indtil da er det en bio. Ved ikk lige hvad forskellen er, har bar hørt det var sån 

Anmeld

9. februar 2013

Rockertand

Fruskruk200 skriver:

Maria- det er først fra uge 6 det kan kaldes en sa, indtil da er det en bio. Ved ikk lige hvad forskellen er, har bar hørt det var sån 

Det hedder en biokemisk graviditet indtil man kan se noget på en skanning, derefter er det en spontan abort. Biokemi bruges, når man tester blod og urin og derved konstaterer graviditet.

Anmeld

11. februar 2013

AnnaMary

Snuske77 skriver:

Testede allerede positivt 3+1, men den var meget utydelig og kun en halv streg :-)

Sådan en havde jeg lørdag nat .. 

Anmeld

11. februar 2013

baby012

5+2  

Anmeld

15. februar 2013

Snuske77

AnnaMary skriver:

Sådan en havde jeg lørdag nat .. 

indenfor tid?

Anmeld

16. februar 2013

Pessimisten

AnnaMary skriver:

Hej Alle

Er noget kun interesseret i hvernår i jeres graviditet i testede positiv... :-)

Da jeg var gravid med min datter, testede jeg først positiv i uge 8+0 - Og 2. gang jeg var gravid var jeg omkring uge 6.

Tror mig og kæresten har remt plet denne måned, har aldrig haft det så skidt som nu ... og kan ikke vente med at teste .... Så skal lige hører hvornår I testede Positiv

Hilsen Anna

Jeg testede positiv 3+3. Efter 5min var der intet at se, men de efterfølgende 10 min blev den anden streg til testen skulle aflæses inden 30 minutter. 

håber det også lykkes for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.