Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chraz skriver: Det skal du :p
Det skal du :p
Jaa jeg ved det
Ej jeg ringer til længen i morgen, for at sige jeg har en positiv test så jeg kan få taget en blodprøve .. Det jo rimlig vigt gt det bliver fundet ud af i go tid, pga. Medicinen, og tandlægen ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaMary skriver: Jaa jeg ved det Ej jeg ringer til længen i morgen, for at sige jeg har en positiv test så jeg kan få taget en blodprøve .. Det jo rimlig vigt gt det bliver fundet ud af i go tid, pga. Medicinen, og tandlægen ...
jamen en blodprøve kan da ikke vise det allerede kan den?
Chraz skriver: jamen en blodprøve kan da ikke vise det allerede kan den?
Jo det mener jeg ..... hvis den er over 5 er den positiv, om den så kun er på 6 eller 7...
AnnaMary skriver: Hej Alle Er noget kun interesseret i hvernår i jeres graviditet i testede positiv... :-) Da jeg var gravid med min datter, testede jeg først positiv i uge 8+0 - Og 2. gang jeg var gravid var jeg omkring uge 6. Tror mig og kæresten har remt plet denne måned, har aldrig haft det så skidt som nu ... og kan ikke vente med at teste .... Så skal lige hører hvornår I testede Positiv Hilsen Anna
Hej Alle
Er noget kun interesseret i hvernår i jeres graviditet i testede positiv... :-)
Da jeg var gravid med min datter, testede jeg først positiv i uge 8+0 - Og 2. gang jeg var gravid var jeg omkring uge 6.
Tror mig og kæresten har remt plet denne måned, har aldrig haft det så skidt som nu ... og kan ikke vente med at teste .... Så skal lige hører hvornår I testede Positiv
Hilsen Anna
3+4 var testen negativ, 4+2 var testen tydeligt positiv (:
Held og lykke!
M (: skriver: 3+4 var testen negativ, 4+2 var testen tydeligt positiv (: Held og lykke!
Mange taaak
AnnaMary skriver: Jo det mener jeg ..... hvis den er over 5 er den positiv, om den så kun er på 6 eller 7...
okay, jeg er en skovl til de blodprøver
Da jeg var gravid med min datter testede jeg positivt 4+2 - denne gang samme tid
Er der nogle der ved hvornår man kan teste positiv i en blodprøve ?
JEg skal til lægen her kl 11.50 og få taget en blodprøve ... så tager vi den derfra ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128