smerter efter kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

haps

Sanne skriver:

nej har ikke noget fast skema skulle tage efter behov...
tror osse jeg skal have ham afsted for græder jo hele tiden og får på ingen måder den optimale søvn...

Du skal have Pinex og Diclon fast - det plejer at være smertepakken - det er alt for hurtigt at tage det efter behov..

God bedring - i helt op til 6 uger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

SaNiNa

Har endelig idag efter en tur hos min egen læge fået noget mere smertestillende, så nu glæder jeg mig bare så meget til en god natte søvn, hvis min søn ikke lige syntes vi skal være vågne i 2½ time igen og putte

Anmeld

22. juni 2009

haps

Sanne skriver:

Har endelig idag efter en tur hos min egen læge fået noget mere smertestillende, så nu glæder jeg mig bare så meget til en god natte søvn, hvis min søn ikke lige syntes vi skal være vågne i 2½ time igen og putte

Har du stadig lige ondt og behov for smertestillende? Er du blevet syet eller clipset?

Helene 21+2

Anmeld

22. juni 2009

saxa

Jeg havde ondt indtil clipsene blev taget ud - synes det hjalp utrolig meget at de blev fjernet.. Men det er jo, som sagt tidligere, noget af en operation. Og jeg kan huske at jeg blev helt chokket over, hvor meget man i princippet ikke må efter et KS.

Men GOD bedring til dig - og husk at slappe så meget af som muligt..

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

Åhh søde jeg håber så snart du får nogen gode dage det er sgu da på tide...

Jeg kan over hoved ikke svare dig på det med smerterne. 

Men ville lige fortælle at jeg havet ond i lænden op til en uge efter og det tror jeg var fordi jeg havet veer i 4 dage de er jo os der omme og du havet jo veer i et par uger så mon ikke det går væk om en lille uges tid?

Knus Til Dig

Anmeld

23. juni 2009

SaNiNa

haps skriver:

Har du stadig lige ondt og behov for smertestillende? Er du blevet syet eller clipset?

Helene 21+2

Har stadig rigtig ondt hvis jeg ikke tager smertestillende, og er blevet syet.

men er da kommer ud af sengen og ind i sofaen med et bjerg af puder i ryggen

Anmeld

23. juni 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Åhh søde jeg håber så snart du får nogen gode dage det er sgu da på tide...

Jeg kan over hoved ikke svare dig på det med smerterne. 

Men ville lige fortælle at jeg havet ond i lænden op til en uge efter og det tror jeg var fordi jeg havet veer i 4 dage de er jo os der omme og du havet jo veer i et par uger så mon ikke det går væk om en lille uges tid?

Knus Til Dig

Tak søde... har bare sovet rigtig godt i nat lillemanden har kun  været vågen i gang for at spise siden kl 22 og nu sover han igen efter 5 min bryst kl 7.

vi har lige snakket om at vi har sovet alt for meget så vi er helt trætte nu. men det har jo nok osse noget at gøre med de smertestillende jeg har fået.

Anmeld

23. juni 2009

Nanna1985

Jeg havde os ondt længe efter.. De første 8 uger, havde jeg ondt.. Fik os smertestillende i længere tid end man plejer.. Godt du har fået noget mere, så får man lige lidt mere overskud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.