smerter efter kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.036 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

SaNiNa

Hvor længe efter jeres kejsersnit hvad i ondt i sygningen... jeg går stadig som dronning ingrid gjorde i sin tid og kan på ingen måder ligge ned så sidder op og sover, så min lænd er helt smaderet...

Så besøg af sp imorgen som vil hører hende an med noget kræftiger smertestillende da pernodilerne ikke dækker smerterne...

Samtidig kan jeg slet ikke mærke når jeg skal skal det som om min blære ikke er dere mere...

nogen som kan hjæp mig lidt.

fik kejsersnit i lørdages

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Honningblomst

Sanne skriver:

Hvor længe efter jeres kejsersnit hvad i ondt i sygningen... jeg går stadig som dronning ingrid gjorde i sin tid og kan på ingen måder ligge ned så sidder op og sover, så min lænd er helt smaderet...

Så besøg af sp imorgen som vil hører hende an med noget kræftiger smertestillende da pernodilerne ikke dækker smerterne...

Samtidig kan jeg slet ikke mærke når jeg skal skal det som om min blære ikke er dere mere...

nogen som kan hjæp mig lidt.

fik kejsersnit i lørdages

Hvor lang tid siden er det du fik ks...kan ikke lige huske det?
Ved min den første havde jeg smerter en uge og så gik det bedre, men jeg var altså og ret så handicappet.
Synes ikke det lyder godt med din blære, måske du lige skulle ringe til din læge..
Knus Eva..

Anmeld

18. juni 2009

Ni-ko-li-ne

du skal huske søde at du altså er blevet opereret... der er skåret i din hud og det skal din krop lige komme sig over.... du vil være øm en tid endnu :0)

bare husk at holde arret tørt og rent... (uden sæbe) og hold øje med infektion :0)

Anmeld

18. juni 2009

SaNiNa

Eva skriver:

Hvor lang tid siden er det du fik ks...kan ikke lige huske det?
Ved min den første havde jeg smerter en uge og så gik det bedre, men jeg var altså og ret så handicappet.
Synes ikke det lyder godt med din blære, måske du lige skulle ringe til din læge..
Knus Eva..

Fik det i lørdages, har da stadig rigtig rigtig mange smerter selv om det ser rigtig fint ud... fik af vide på barselgangen da vi tg hjem jeg bare skulle spise pernodiler men de hjælper desværre ikke helt nok.

mit støreste problem med det er jo at jeg ikke rigtig får sovet da jeg ikke sidder vildt godt når jeg skal side oppe at sove.

Anmeld

18. juni 2009

Honningblomst

Fik det i lørdages, har da stadig rigtig rigtig mange smerter selv om det ser rigtig fint ud... fik af vide på barselgangen da vi tg hjem jeg bare skulle spise pernodiler men de hjælper desværre ikke helt nok.

mit støreste problem med det er jo at jeg ikke rigtig får sovet da jeg ikke sidder vildt godt når jeg skal side oppe at sove.

Åh, hvor kan jeg huske det...og det at komme op af sengen...men det vender pludseligt...bare vent, om et par dage er det bedre...men man er noget handicappet, det er helt sikkert..
God bedring...
Knus..

Anmeld

18. juni 2009

SaNiNa

Eva skriver:

Åh, hvor kan jeg huske det...og det at komme op af sengen...men det vender pludseligt...bare vent, om et par dage er det bedre...men man er noget handicappet, det er helt sikkert..
God bedring...
Knus..

Tak

uuh tåreen trille ned af kinderne når jeg skal ud af sengen... hade det og ser bare frem til at kunne gå lidt igen og være oppe og ude af sengen kan ikke side i vores sofa eller på en stol uden jeg gør mega ondt.

Anmeld

18. juni 2009

Honningblomst

Sanne skriver:

Tak

uuh tåreen trille ned af kinderne når jeg skal ud af sengen... hade det og ser bare frem til at kunne gå lidt igen og være oppe og ude af sengen kan ikke side i vores sofa eller på en stol uden jeg gør mega ondt.

Åha....du skal have bedre smertedækning, lyder det da til..tager du fast efter skema...jeg kan huske jeg fik to forksllige slags der virkede godt samme...ring til din læge nu, så kan din mand hente det på apoteket til dig...du skal sgu ikke have smerter, når det kan undgåes..
Knus til dig..

Anmeld

18. juni 2009

SaNiNa

Eva skriver:

Åha....du skal have bedre smertedækning, lyder det da til..tager du fast efter skema...jeg kan huske jeg fik to forksllige slags der virkede godt samme...ring til din læge nu, så kan din mand hente det på apoteket til dig...du skal sgu ikke have smerter, når det kan undgåes..
Knus til dig..

nej har ikke noget fast skema skulle tage efter behov...
tror osse jeg skal have ham afsted for græder jo hele tiden og får på ingen måder den optimale søvn...

Anmeld

18. juni 2009

Honningblomst

Sanne skriver:

nej har ikke noget fast skema skulle tage efter behov...
tror osse jeg skal have ham afsted for græder jo hele tiden og får på ingen måder den optimale søvn...

Skynd dig at ringe...man skal altså tage inden man får smerter og ikke når du har det...jeg kan ikke huske hvor tit jeg tog, mener det var hver 6. time..men ring til lægen og så spis de piller fast...man bliver skør af smerter og det gavner ikke dit barn jo..
de bedste tanker..
Eva..

Anmeld

18. juni 2009

Hellemor

Jeg havde ondt de første halvanden til 2 uger efter, også selvom jeg tog pinex (de hjalp heller ikke så meget i starten). Det var virkelig besværligt at komme ud af senge og at tage lillemanden op af vuggen, men efter ca. halvanden uge forsvandt smerterne over et par dage. 
Siden har jeg ikke mærket noget. ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.