Øv til lægen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

MariaKyedDK

frk1991 skriver:

Ja jeg havde i lørsags brunt udflåd en gang, ikke engang på str med en 1 krone, og havde det så ikke søndag, men i dag vågnede jeg og følte jeg var våd, og da jeg så tørrede mig var det brunt på papiret ved ikke rigtig om det stadig er udflåd eller brunt blåd, for så meget var det heller ikke, og alt var væk efter jeg havde tørret mig. Men nu kl 7 var der lidt brunt en på str med en 1 krone. Så ringede til vagtlægen som sagde det var et godt tegn jeg ingen smerter havde, men han synes alligevel lige jeg skulle ringe til min læge kl 8 og få en gyn undersøgelse. Øv øv øv jeg håber alt er ok  sidder bare kun og tænker på smerter og overvejer om hver ting ved min mave er smerter, selvom jeg ved, at hvis der intet udflåd osv var, ville jeg ikke mærke en fis.. Årh wet er træls :-( jeg har i hvert fald en dårlig morgen, og kæresten med...

Jeg har os engang imellem brunt udflåd, såsent som i går faktisk, og jeg bryder mig heller ikke om det, og for det ik skal være løgn var der en smule blod i...

men det er vidst gangske normalt, jeg er selv sat til 24 august, og kan se du er sat til i sep, så vi er rimelig meget tæt på hinanden.

tror bare vi skal slappe heeeeeelt af, selvom det er svært.

en masse krammere til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

frk1991

MariaKyedDK skriver:

Jeg har os engang imellem brunt udflåd, såsent som i går faktisk, og jeg bryder mig heller ikke om det, og for det ik skal være løgn var der en smule blod i...

men det er vidst gangske normalt, jeg er selv sat til 24 august, og kan se du er sat til i sep, så vi er rimelig meget tæt på hinanden.

tror bare vi skal slappe heeeeeelt af, selvom det er svært.

en masse krammere til dig.

Ja jeg tror bare jeg har brug for at høre "bare rolig" fra lægen. Håber på det bedste i hvert fald

Anmeld

4. februar 2013

bubba

frk1991 skriver:

Ja jeg havde i lørsags brunt udflåd en gang, ikke engang på str med en 1 krone, og havde det så ikke søndag, men i dag vågnede jeg og følte jeg var våd, og da jeg så tørrede mig var det brunt på papiret ved ikke rigtig om det stadig er udflåd eller brunt blåd, for så meget var det heller ikke, og alt var væk efter jeg havde tørret mig. Men nu kl 7 var der lidt brunt en på str med en 1 krone. Så ringede til vagtlægen som sagde det var et godt tegn jeg ingen smerter havde, men han synes alligevel lige jeg skulle ringe til min læge kl 8 og få en gyn undersøgelse. Øv øv øv jeg håber alt er ok  sidder bare kun og tænker på smerter og overvejer om hver ting ved min mave er smerter, selvom jeg ved, at hvis der intet udflåd osv var, ville jeg ikke mærke en fis.. Årh wet er træls :-( jeg har i hvert fald en dårlig morgen, og kæresten med...

Jeg havde brunt blod on/off gennem mange uger. Jeg er 29+0 nu. Håber på det bedste for dig

Anmeld

4. februar 2013

Carina:-)

Du vil få mange forskellige svar,fra det er helt normalt til at andre har aborteret.

Jeg har aborteret nogen gange,og har ingen smerter haft inden....Men kender andre der har blødt og alt er ok.

Håber du kan blive skannet,både fordi det er rart at vide alt er ok,men også at få af vide hvis det ikke er.

Det er træls at komme til NF i 12 uge og det kunne være opdaget længe før hvis alt ikke er som det skal være.

Håber det bedste 

Anmeld

4. februar 2013

AnthonsMor

frk1991 skriver:

Du er jo lige deromkring hvor du burde have din nummer 2 mens efter du blev gravid, og der oplevede jeg i hvert fald, at der kom lidt gammelt brunt blod med ud, MEGET lidt.. Og heldigvis skulle jeg ind og have lavet vandrejournal et par dage senere så der spurgte jeg lægen, og hun sagde at så længe jeg ikke havde haft massive mavekramper, så var alt som det skulle være

Så hvis du ikke har haft ondt, som i virkelig ondt, så tror jeg ikke du skal være bekymret

Held og lykke med spiren

Anmeld

4. februar 2013

frk1991

Tak for alle jeres beskeder tøser

Har været til læge hvor hun undersøgte mig, og der var gode nyheder heldigvis, det var som jun forventede nogle irriteret blodkar nederst i skeden, der var intet oppe fra overhovedet, og hun kunne se der var mere så det ville vare nogle dage endnu 

Jeg skulle bare ringe hvis jeg fik smerter og der kom frisk blod, hvilket hun sagde jeg ikke skulle være bekymret for

Anmeld

4. februar 2013

AnthonsMor

frk1991 skriver:

Tak for alle jeres beskeder tøser

Har været til læge hvor hun undersøgte mig, og der var gode nyheder heldigvis, det var som jun forventede nogle irriteret blodkar nederst i skeden, der var intet oppe fra overhovedet, og hun kunne se der var mere så det ville vare nogle dage endnu 

Jeg skulle bare ringe hvis jeg fik smerter og der kom frisk blod, hvilket hun sagde jeg ikke skulle være bekymret for

Det var godt!

Så kan man slappe lidt af igen

Anmeld

4. februar 2013

frk1991

Martsbaby skriver:

Det var godt!

Så kan man slappe lidt af igen

Lige præcis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.