Øv til lægen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

frk1991

Ja jeg havde i lørsags brunt udflåd en gang, ikke engang på str med en 1 krone, og havde det så ikke søndag, men i dag vågnede jeg og følte jeg var våd, og da jeg så tørrede mig var det brunt på papiret ved ikke rigtig om det stadig er udflåd eller brunt blåd, for så meget var det heller ikke, og alt var væk efter jeg havde tørret mig. Men nu kl 7 var der lidt brunt en på str med en 1 krone. Så ringede til vagtlægen som sagde det var et godt tegn jeg ingen smerter havde, men han synes alligevel lige jeg skulle ringe til min læge kl 8 og få en gyn undersøgelse. Øv øv øv jeg håber alt er ok  sidder bare kun og tænker på smerter og overvejer om hver ting ved min mave er smerter, selvom jeg ved, at hvis der intet udflåd osv var, ville jeg ikke mærke en fis.. Årh wet er træls :-( jeg har i hvert fald en dårlig morgen, og kæresten med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Benjamins'mor

til dig.

Man kan jo stadig have udflåd som gravid. Krydser for det ikke er mere end det.

Anmeld

4. februar 2013

FruK

Håber alt er ok. 

Anmeld

4. februar 2013

frk1991

tak tøser

Anmeld

4. februar 2013

baby012

Håber der hele er som det skal være.. 

(Jeg blødte de første 3måneder af graviditeten med min datter) 

Anmeld

4. februar 2013

frk1991

baby012 skriver:

Håber der hele er som det skal være.. 

(Jeg blødte de første 3måneder af graviditeten med min datter) 

Tak, det er betryggende 

Anmeld

4. februar 2013

come2

frk1991 skriver:

Ja jeg havde i lørsags brunt udflåd en gang, ikke engang på str med en 1 krone, og havde det så ikke søndag, men i dag vågnede jeg og følte jeg var våd, og da jeg så tørrede mig var det brunt på papiret ved ikke rigtig om det stadig er udflåd eller brunt blåd, for så meget var det heller ikke, og alt var væk efter jeg havde tørret mig. Men nu kl 7 var der lidt brunt en på str med en 1 krone. Så ringede til vagtlægen som sagde det var et godt tegn jeg ingen smerter havde, men han synes alligevel lige jeg skulle ringe til min læge kl 8 og få en gyn undersøgelse. Øv øv øv jeg håber alt er ok  sidder bare kun og tænker på smerter og overvejer om hver ting ved min mave er smerter, selvom jeg ved, at hvis der intet udflåd osv var, ville jeg ikke mærke en fis.. Årh wet er træls :-( jeg har i hvert fald en dårlig morgen, og kæresten med...

Hvor langt er du henne?

Da jeg mistede spontant havde jeg vildt mange smerter og det var frisk blod.

for dig.

Anmeld

4. februar 2013

frk1991

7+4, er smerter slemme? Altså sådan at de ikke er til at holde ud ondt?

Anmeld

4. februar 2013

come2

frk1991 skriver:

7+4, er smerter slemme? Altså sådan at de ikke er til at holde ud ondt?

Det er nok meget forskelligt fra person til person. Jeg havde vildt ondt i lænd og ryg. Kun hverken sidde eller ligge.

Anmeld

4. februar 2013

frk1991

come2 skriver:

Det er nok meget forskelligt fra person til person. Jeg havde vildt ondt i lænd og ryg. Kun hverken sidde eller ligge.

Hm okay, ja jeg mærker intet, udover skide nervøs mave lige nu (ligesom når jeg skal til eksamen nervøs)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.