gynækologisk afdeling 4+3 ca - hvad kan man se på scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2013

Kløver

Martsbaby skriver:

Det er nu ikke helt sandt, jeg havde dem fra uge 8.. og det var jo fordi livmoderen gav sig og blev større

Jeg skrev oftest dvs de kan forekomme før og så er der forskel på ligametssmerter og dem som minder meget men som kommer af livmoderen vokser, ligamenterne er leddene og der smerten sidder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

Anonym trådstarter

Okay det er jeg glad for da hun sagde at slimhinden var tykkere og hun kunne ane en blomme sæk men at det var svært at se endnu. Så håber det er som det skal være..

Anmeld

3. februar 2013

AnthonsMor

Maja84 skriver:

Jeg skrev oftest dvs de kan forekomme før og så er der forskel på ligametssmerter og dem som minder meget men som kommer af livmoderen vokser, ligamenterne er leddene og der smerten sidder

Lægen sagde det var ligamentsmerter jeg havde dengang, men han kan selvfølgelig også have taget fejl
Men ja, der er jo altid forskel på os alle sammen

Anmeld

3. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Okay det er jeg glad for da hun sagde at slimhinden var tykkere og hun kunne ane en blomme sæk men at det var svært at se endnu. Så håber det er som det skal være..

Jeg tror helt bestemt alt er som det skal være - men igen, når du er så tidlig i graviditeten, så er der ikke meget at se endnu

Anmeld

3. februar 2013

Kløver

Martsbaby skriver:

Lægen sagde det var ligamentsmerter jeg havde dengang, men han kan selvfølgelig også have taget fejl
Men ja, der er jo altid forskel på os alle sammen

Det kan jo også have været ligamentssmerter, fordi de oftest kommer senere er det jo ikke ensbetydende det ikke kan komme før og efter jeg troede jeg havde dem senere i graviditeten og troede jeg var pivet da det gjorde rigtig ondt indtil det viste sig at være bækkenløsning. Det kommer jo også oftest i sidste halvdel men er jo nogle som får det i uge 15 og meget få i 1 trimester

I princippet er det måske også ligemeget hvad man kalder det

Anmeld

3. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Det lyder som min scanning og ugen efter kunne man se boblen og endnu en uge en lille spunk med svag hjerteblink (6+)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.