Anonym skriver:
Hej piger. Var på på gynækologisk afd. I dag pga. Nogle jag i æggestokkende, men de mente bare det var ligaments smerter. De scannere mig og synes det så fint ud, men da jeg kun var 4+3 ca. Kunne de ikke rigtigt se noget på scanningen endnu. Hun kunne se min slimhinde var hævet ( hvilket var et tegn på graviditet) og hun synes hun kunne begynde at ane blommesækken, men var ikke sikker i sin sag endnu. Så hun ville gerne have jeg kom til scanning om en uge. Det er jeg selvfølgelig også glad for, men er stadig lidt bekymret for de ikke kunne se så meget endnu. ( selvom hun ikke virkede bekymret) .. Har i prøvet noget lignende eller ville i være bekymret i mit tilfælde? Jeg har testet positiv i en uge, og vagtlægen testede også positiv i dag, alligevel er jeg urolig.. Ahrrrr 
Jeg synes du skal slå heeeeelt kold vand i blodet, selvom det nok ikke er nemt.. Men når du kun er 4+3, så er det jo kun et to uger gammelt foster, som er mindre end det øjet kan ane 
Om en uge vil der være sket utrolig meget, der mener jeg vidst, at et foster er omkring ½cm langt, så stadig en lille bitte skabning, men det skulle gerne kunne ses 
Når ikke scanningsdamen virkede nervøs eller urolig, så skal du absolut heller ikke være det 
Held og lykke med graviditeten 
Anmeld