Skråstol hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

baby012

MorDk skriver:

Det skal de jo gøre..- for nogle mennesker kan ikke finde ud af adm. det og så ender det med at skråstolen er "babysitteren" og det hæmmer jo i den grad deres motoriske udvikling. MEN alt med måde ...

En skråstol er IKKE farlig!

Min datter får jo sin grød imens hun sidder iden. Jeg ønsker ikke at have hende siddende på skødet. Kontakten/øjenkontakten er MEGET bedre når hun sidder overfor mig!

Det også fint nok  

men vi har valgt at følge SP I hendes råd.. Tror på at hun ved bedst når det kommer til sådan noget. 

og jeg nyder at kunne have min baby på skødet og give mad og jeg føler ikke øjnkontakten bliver dårligere af den grund.. 

Man er jo forskellig, og liften på bordet har fungeret fint her og hun har da aldrig brokket sig over det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

MorDk

baby012 skriver:

Det også fint nok  

men vi har valgt at følge SP I hendes råd.. Tror på at hun ved bedst når det kommer til sådan noget. 

og jeg nyder at kunne have min baby på skødet og give mad og jeg føler ikke øjnkontakten bliver dårligere af den grund.. 

Man er jo forskellig, og liften på bordet har fungeret fint her og hun har da aldrig brokket sig over det  

Ja man skal gøre hvad man selv sys. Men ALLE SP'er siger noget forskelligt. Jeg sys man sidder mere akavet med baby på skødet. derfor sys jeg det er dejligt jeg kan sætte hende i skråstolen når hun får grød. Jeg kan jo ikke ligge hende på et tæppe på bordet eller i liften når hun skal have grød

Vores datter ligger meget på gulvet, hvilket også er det bedste. Men en skråstol kan være super når man lige skal skralle kartofler og lillepigen vil være med i køkkenet istedet for at ligge alene inde på gulvet...

Men igen det er smag og behag

Anmeld

5. februar 2013

Mutti2B

Min datter kom i skråstolen da hun var omkring 3 uger gammel - med OK fra sp. Ved ikke om det er pga forskellen på de forskellige stole, men den jeg har havde hun ingen betænkeligheder ved at trunten sad i. Jeg spurgte om det så ikke kun måtte være 10 min - 15 min max, men hun sagde at hun sagtens kunne sidde deri noget længere. Jeg bruger den når hun får grød og når jeg skal i bad (hvis hun er vågen).

Anmeld

5. februar 2013

baby012

Ja man skal gøre hvad man selv sys. Men ALLE SP'er siger noget forskelligt. Jeg sys man sidder mere akavet med baby på skødet. derfor sys jeg det er dejligt jeg kan sætte hende i skråstolen når hun får grød. Jeg kan jo ikke ligge hende på et tæppe på bordet eller i liften når hun skal have grød

Vores datter ligger meget på gulvet, hvilket også er det bedste. Men en skråstol kan være super når man lige skal skralle kartofler og lillepigen vil være med i køkkenet istedet for at ligge alene inde på gulvet...

Men igen det er smag og behag

Jeg brugte en bæresele istedet for når hun skulle være med i de ting jeg lavede  

så var der også en masse kontakt

min datter lå aldrig på gulvet (vi boede desværre i en lejlighed hvor der var ret fodkoldt

hun lå i kravlegården (vi har en ret stor kravlegård), eller på sofaen, eller på skødet af en af os.. 

Ved at alke sp'er siger noget forskelligt.. Men har bare utrolig meget tillid til hende her som vi også skal have når bettemanden kommer  

man gør jo bare hver især hvad msn mener er bedst for ens barn  

Anmeld

5. februar 2013

Moma

Vi har brugt skråstol fra vores børn var ikke ret gamle - tror ca. 1½ mdr gamle. Men med MÅDE - det er jo med en skråstol som med alt andet - alt skal være med MÅDE. Så længe det kun er meget kort tid.

Vores børn har nu ikke haft nogle problemer af nogen art. Til gengæld har de kunnet følge med i alt, hvad vi har lavet.

Anmeld

5. februar 2013

MorDk

baby012 skriver:

Jeg brugte en bæresele istedet for når hun skulle være med i de ting jeg lavede  

så var der også en masse kontakt

min datter lå aldrig på gulvet (vi boede desværre i en lejlighed hvor der var ret fodkoldt

hun lå i kravlegården (vi har en ret stor kravlegård), eller på sofaen, eller på skødet af en af os.. 

Ved at alke sp'er siger noget forskelligt.. Men har bare utrolig meget tillid til hende her som vi også skal have når bettemanden kommer  

man gør jo bare hver især hvad msn mener er bedst for ens barn  

Enig!

Og det er dejligt man har en SP man stoler på og har det godt med!

Anmeld

5. februar 2013

baby012

MorDk skriver:

Enig!

Og det er dejligt man har en SP man stoler på og har det godt med!

Nemlig  

har også været heldig, har både fået den samme Jordmor og sp som sidst  

og er super glad for dem begge.. Så må jeg jo se om det også er hende der skal tage imod min søn til fødslen (håber jeg)  

Anmeld

5. februar 2013

MorDk

baby012 skriver:

Nemlig  

har også været heldig, har både fået den samme Jordmor og sp som sidst  

og er super glad for dem begge.. Så må jeg jo se om det også er hende der skal tage imod min søn til fødslen (håber jeg)  

Det var den samme JM der tog imod begge vores unger! SÅ FEDT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.