41+0 hep hep lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2013

M (:

Baby2påvej skriver:

Uha, det dur ikke, for vi har ikke noget drenge navn, og har så meget fint nyt tøse tøj klar

Haha, så må lillebror nøjes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Jamen så ved du da, hvad du skal have styr på mens du venter

Hæhæ, ja. Det kræver bare at "babysitterne" ikke er optagede de pågældende dage.

Men det begynder at hjælpe på tingene. Har da ordnet lidt mere idag

Anmeld

3. februar 2013

2babygirls

M (: skriver:

Haha, så må lillebror nøjes

Hahaha, det ville være synd at tvinge ham i kjoler og bluser med små nuttede katte på

Anmeld

3. februar 2013

StudPsyk

Baby2påvej skriver:

Hæhæ, ja. Det kræver bare at "babysitterne" ikke er optagede de pågældende dage.

Men det begynder at hjælpe på tingene. Har da ordnet lidt mere idag

Jeg ved hvad du mener, jeg frygter det går for stærkt, for vores babysittere kommer også lige et stykke fra, hvis nu det er om natten.. Ellers må jeg jo føde alene, så må L blive hjemme :-P

Regner du med at tage hjem umiddelbart efter fødslen, hvis alt går planmæssigt?

Anmeld

3. februar 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Jeg ved hvad du mener, jeg frygter det går for stærkt, for vores babysittere kommer også lige et stykke fra, hvis nu det er om natten.. Ellers må jeg jo føde alene, så må L blive hjemme :-P

Regner du med at tage hjem umiddelbart efter fødslen, hvis alt går planmæssigt?

Uhh, ja den stress faktor har jeg ikke, fordi det tog 39 timer i alt sidst.

Ja, vil gerne hjem hurtigst muligt, da jeg følte amningen gik bedre hjemme end på sygehuset selvom de gjorde alt for at hjælpe.

Hvad med dig. Hæhæ, jeg overvejer næsten at tage Madeleine med hvis det går helt galt

Anmeld

3. februar 2013

StudPsyk

Baby2påvej skriver:

Uhh, ja den stress faktor har jeg ikke, fordi det tog 39 timer i alt sidst.

Ja, vil gerne hjem hurtigst muligt, da jeg følte amningen gik bedre hjemme end på sygehuset selvom de gjorde alt for at hjælpe.

Hvad med dig. Hæhæ, jeg overvejer næsten at tage Madeleine med hvis det går helt galt

Ja så kan man da kun ønske det går hurtigere! Har du nogle ønsker til din fødsel? Altså hvordan du vil føde og sådan?

Jeg skal være på barselsgangen et par dage, da jeg havde startvanskeligheder med Rose med amningen, og var ved at gå ned med flaget, fordi vi havde den start og hun skreg så meget fra dag 1. Så det har de tilbudt mig, og det vil jeg tage imod

Men kan godt forstå du bare vil hjem, når det fungerede bedre hjemme!

Anmeld

3. februar 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Ja så kan man da kun ønske det går hurtigere! Har du nogle ønsker til din fødsel? Altså hvordan du vil føde og sådan?

Jeg skal være på barselsgangen et par dage, da jeg havde startvanskeligheder med Rose med amningen, og var ved at gå ned med flaget, fordi vi havde den start og hun skreg så meget fra dag 1. Så det har de tilbudt mig, og det vil jeg tage imod

Men kan godt forstå du bare vil hjem, når det fungerede bedre hjemme!

Jeg tror også det er en sulten baby der kommer ud, når jeg er gået så meget over tid, så det er jeg spændt på. Har købt en brik erstatning just in case.

Jeg kunne vildt godt tænke mig at føde i det store fødekar og selv tage imod og styre fødslen helt selv

Kan godt forstå du har taget imod det tilbud. Det havde jeg også gjort, for at få en god start.

Anmeld

3. februar 2013

StudPsyk

Baby2påvej skriver:

Jeg tror også det er en sulten baby der kommer ud, når jeg er gået så meget over tid, så det er jeg spændt på. Har købt en brik erstatning just in case.

Jeg kunne vildt godt tænke mig at føde i det store fødekar og selv tage imod og styre fødslen helt selv

Kan godt forstå du har taget imod det tilbud. Det havde jeg også gjort, for at få en god start.

God idé!! Det var sådan med Rose, men de blev bare ved med at modsige hinanden om jeg skulle give det eller ej, så det gjorde jeg ikke, med det resultat barnet var MEGA sulten og hysse! Så jeg siger go for it Jeg kan slet ikke huske hvordan dit ammeforløb ellers var sidst, var det godt? Undskyld jeg spørger så meget :-P

Nice! Det vil jeg også! VEd du egentlig om det er noget man skal være heldig med på Skejby? Altså de fleste fødestuer har jo sådan et almindeligt badekar, men et fødekar er vel noget andet..

Anmeld

3. februar 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

God idé!! Det var sådan med Rose, men de blev bare ved med at modsige hinanden om jeg skulle give det eller ej, så det gjorde jeg ikke, med det resultat barnet var MEGA sulten og hysse! Så jeg siger go for it Jeg kan slet ikke huske hvordan dit ammeforløb ellers var sidst, var det godt? Undskyld jeg spørger så meget :-P

Nice! Det vil jeg også! VEd du egentlig om det er noget man skal være heldig med på Skejby? Altså de fleste fødestuer har jo sådan et almindeligt badekar, men et fødekar er vel noget andet..

Gik 5 dage over sidst, og der fik hun lidt aftenen inden min mælk løb til.Ellers havde jeg er rigtig godt amme forløb indtil hun blev 4 mdr, så fik hin interesse for flasken.

De har åbenbart kun et stort føde kar, hvor der vist var problemer med vand udskiftning, så det er vist meget held der skal til for at få den stue. Gider nemlig ikke i det lille badekar.

Anmeld

3. februar 2013

StudPsyk

Baby2påvej skriver:

Gik 5 dage over sidst, og der fik hun lidt aftenen inden min mælk løb til.Ellers havde jeg er rigtig godt amme forløb indtil hun blev 4 mdr, så fik hin interesse for flasken.

De har åbenbart kun et stort føde kar, hvor der vist var problemer med vand udskiftning, så det er vist meget held der skal til for at få den stue. Gider nemlig ikke i det lille badekar.

Så har du i hvert fald gode forudsætninger for et fint forløb igen

Ej, det var da dårligt! Altså det synes jeg egentlig, når det er en af DKs største sygehuse.. At de så kun har ét! For jeg tror ikke på det er fedt at føde i der badekar som trods alt ikke er så brede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.