Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleChelle skriver: Hehe :p tro mig - jeg var MEGET større :p
Hehe :p tro mig - jeg var MEGET større :p
M (: skriver: Hvor er du fin - og kan sagtens se det du siger med, at folk synes du har en "drengemave".. Det havde jeg også gættet på, hvis jeg ikke vidste, at det var en lillesøster Sender ve-støv i din retning - dog må du dele lidt med Frk. Lotusblomst *Puuuuuuuust*
Hvor er du fin - og kan sagtens se det du siger med, at folk synes du har en "drengemave".. Det havde jeg også gættet på, hvis jeg ikke vidste, at det var en lillesøster
Sender ve-støv i din retning - dog må du dele lidt med Frk. Lotusblomst *Puuuuuuuust*
HeidiØ skriver: Kom så kom så kom så!!
Kom så kom så kom så!!
Baby2påvej skriver: Tark ja den kan i hvert fald ikke falde ind under den skrøne
Tark ja den kan i hvert fald ikke falde ind under den skrøne
Nej, medmindre I bliver overraskede, når den lille melder sin ankomst
michelledam skriver: Så fin babybolig. Og så får du self også lige en masse ve-støv tilsendt, så den lille snart kan komme ud.
Så fin babybolig. Og så får du self også lige en masse ve-støv tilsendt, så den lille snart kan komme ud.
M (: skriver: Nej, medmindre I bliver overraskede, når den lille melder sin ankomst
Baby2påvej skriver: Så skulle den være vokset ud efter uge 32, haha. Vi har i hvert fald set beviser løbende.
Så skulle den være vokset ud efter uge 32, haha. Vi har i hvert fald set beviser løbende.
Hihi, hvem ved?
Baby2påvej skriver: Jeg har vist taget det aaaaalt for afslappet denne gang.. Tasken til sygehuset er endnu ikke komplet Stresser mere over hvor Madeleine skal være når det går løs
Jeg har vist taget det aaaaalt for afslappet denne gang.. Tasken til sygehuset er endnu ikke komplet Stresser mere over hvor Madeleine skal være når det går løs
M (: skriver: Hihi, hvem ved?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128