Janne T. skriver:
Hej piger :-)
Jeg skulle lige hitte ud af, hvordan jeg ville gøre, således at alle mine gamle debatter ikke stor og var til at se på min profil, heller ikke for venner. Så det blev en helt ny profil, det virkede nemmest
Man kan jo også lige så godt starte på en frisk, når der snart kommer et nyt liv. Så hvis i ikke har regnet den ud, hed jeg Frøken J før 
Nå, men det går godt her. Jeg er 31+4 i dag, og lillebror har det godt. Han ligger nogen gange UK, andre gange i skråleje, og jeg håber han vender sig. Han kan nå det endnu, men det er da lidt spændende, hvad det ender med. Jeg har taget præcis 10 kilo på, og er super tilfreds, for da jeg var sølle 24+ med Rose, havde jeg allerede taget 11 kilo på
Men han sparker og mosler og giver mig blå mærker indefra, men det er nu hyggeligt :-D
Rose har det også fint. Vi har lige haft hende hjemme fra VS i 2 uger, fordi hun fik både lungebetændelse og var helt rød i ørerne med flade kurver. Så det var en længere penicillinbehandling, men det ser ud til, at hun endelig er klar til at komme i VS i morgen! Hun er stadig en fantastisk lille pige, 10,5 kilo og 83 cm, glad som dagen er lang. Efter endte penicillinbehandling er der endelig ved at ske lidt med sproget! Så nu står den på heeej, "baar" (far), buar (mor), bo' (bog), adet? (hvad er det), det-det-det (der) osv. Det er hyggeligt!
Så det var bare lige lidt nyt herfra, og så det nyeste mavebillede jeg lige har..
undrede mig også over hvor du blev af. Tillykke med mavsen. Du ser bare skide godt ud :-)