Ny profil + opd. på Rose & lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

StudPsyk

Hej piger :-)

Jeg skulle lige hitte ud af, hvordan jeg ville gøre, således at alle mine gamle debatter ikke stor og var til at se på min profil, heller ikke for venner. Så det blev en helt ny profil, det virkede nemmest Man kan jo også lige så godt starte på en frisk, når der snart kommer et nyt liv. Så hvis i ikke har regnet den ud, hed jeg Frøken J før

Nå, men det går godt her. Jeg er 31+4 i dag, og lillebror har det godt. Han ligger nogen gange UK, andre gange i skråleje, og jeg håber han vender sig. Han kan nå det endnu, men det er da lidt spændende, hvad det ender med. Jeg har taget præcis 10 kilo på, og er super tilfreds, for da jeg var sølle 24+ med Rose, havde jeg allerede taget 11 kilo på  Men han sparker og mosler og giver mig blå mærker indefra, men det er nu hyggeligt :-D

Rose har det også fint. Vi har lige haft hende hjemme fra VS i 2 uger, fordi hun fik både lungebetændelse og var helt rød i ørerne med flade kurver. Så det var en længere penicillinbehandling, men det ser ud til, at hun endelig er klar til at komme i VS i morgen! Hun er stadig en fantastisk lille pige, 10,5 kilo og 83 cm, glad som dagen er lang. Efter endte penicillinbehandling er der endelig ved at ske lidt med sproget! Så nu står den på heeej, "baar" (far), buar (mor), bo' (bog), adet? (hvad er det), det-det-det (der) osv. Det er hyggeligt!

Så det var bare lige lidt nyt herfra, og så det nyeste mavebillede jeg lige har..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

FogL

Janne T. skriver:

Jeg skulle lige hitte ud af, hvordan jeg ville gøre, således at alle mine gamle debatter ikke stor og var til at se på min profil, heller ikke for venner. Så det blev en helt ny profil, det virkede nemmest Man kan jo også lige så godt starte på en frisk, når der snart kommer et nyt liv. Så hvis i ikke har regnet den ud, hed jeg Frøken J før

Nå, men det går godt her. Jeg er 31+4 i dag, og lillebror har det godt. Han ligger nogen gange UK, andre gange i skråleje, og jeg håber han vender sig. Han kan nå det endnu, men det er da lidt spændende, hvad det ender med. Jeg har taget præcis 10 kilo på, og er super tilfreds, for da jeg var sølle 24+ med Rose, havde jeg allerede taget 11 kilo på  Men han sparker og mosler og giver mig blå mærker indefra, men det er nu hyggeligt :-D

Rose har det også fint. Vi har lige haft hende hjemme fra VS i 2 uger, fordi hun fik både lungebetændelse og var helt rød i ørerne med flade kurver. Så det var en længere penicillinbehandling, men det ser ud til, at hun endelig er klar til at komme i VS i morgen! Hun er stadig en fantastisk lille pige, 10,5 kilo og 83 cm, glad som dagen er lang. Efter endte penicillinbehandling er der endelig ved at ske lidt med sproget! Så nu står den på heeej, "baar" (far), buar (mor), bo' (bog), adet? (hvad er det), det-det-det (der) osv. Det er hyggeligt!

Så det var bare lige lidt nyt herfra, og så det nyeste mavebillede jeg lige har..

Næh hvor hyggeligt! Har slet ikke set du var gravid igen - tillykke med det!

Skønt i har det godt allesammen!

Anmeld

3. februar 2013

StudPsyk

Freyjasmor skriver:

Næh hvor hyggeligt! Har slet ikke set du var gravid igen - tillykke med det!

Skønt i har det godt allesammen!

Takker! Jo, det har jeg skam været noget tid, Hehe :-D

Anmeld

3. februar 2013

FogL

Janne T. skriver:

Takker! Jo, det har jeg skam været noget tid, Hehe :-D

Hehe ja!

Har vist heller ikke været så aktiv i alt for lang tid

Anmeld

3. februar 2013

StudPsyk

Freyjasmor skriver:

Hehe ja!

Har vist heller ikke været så aktiv i alt for lang tid

Det har jeg heller ikke selv, har været her meget sådan on/off, og ikke brugt siden så meget, når jeg har været her  

Anmeld

3. februar 2013

Clisolka

Godt i alle har det godt 

Sikke en flot mave lillebror ligger i 

Anmeld

3. februar 2013

1990h

Janne T. skriver:

iihj hvor fin din mave er

dejligt at storesøster er blevet frisk.

må man spørge om hvad uk og skråleje er?

Anmeld

3. februar 2013

StudPsyk

Babymor2010 skriver:

Godt i alle har det godt 

Sikke en flot mave lillebror ligger i 

tusind tak 

Anmeld

3. februar 2013

StudPsyk

1990h skriver:

iihj hvor fin din mave er

dejligt at storesøster er blevet frisk.

må man spørge om hvad uk og skråleje er?

tusind tak! og ja selvfølgelig

uk er hvor barnet ligget med numsen først i stedet for hovedet. skråleje er lidt det samme, barnet ligger bare lidt påskrå i stedet for at have hovedet lige mellem ribbenene.. altså hans hoved ligger fx lige nu under mit højre ribben, og så numsen skråt ned til venstre..

Anmeld

3. februar 2013

Nessie

Fint med en ny profil

Du ser rigtig fin ud, lillebror har en god lejlighed dér

Er der ikke noget med at de små ofte først lægger sig med hovedet nedad til allersidst, anden gang?

Dejligt at høre at det går fremad med Rose, al den sygdom er altså hård at komme igennem. God fornøjelse, når hun skal i VS igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.