får det dårligt ved måltider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Jeg er også overvægtig og burde derfor tage det samme på, men det må jeg erkende ikke har været realistisk, så derfor har jeg sat mig det for med det max 15 :-) Det synes jeg er rimeligt. Og både læge og JM siger, at min vægtøgning er tiptop - Jeg tror det vigtigste er, at du kan sige til dig selv, at du spiser fornuftigt og passer på dig selv, så er der jo ikke så meget andet at gøre ved vægten  

Jeg tror du har ret. Desværre oplever jeg bare at vægtøgningen kommer til at betyde for meget fordi jeg altid har kæmpet med at få vægten ned.
Det er hårdt, psykisk at se den stige hele tiden. Jeg har et BMI på 30 og vil meget gerne have ned langt under.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Jeg tror du har ret. Desværre oplever jeg bare at vægtøgningen kommer til at betyde for meget fordi jeg altid har kæmpet med at få vægten ned.
Det er hårdt, psykisk at se den stige hele tiden. Jeg har et BMI på 30 og vil meget gerne have ned langt under.

Igen, kunne jeg have skrevet det selv Jeg kæmpede mig fra 93 til 69 kilo før jeg blev gravid med vores første barn, og så gik det bare helt galt, så jeg har det heller ikke så godt med det. Jeg tror bare man skal gøre sit bedste for at fokusere på endemålet - det er jo noget virkelig betydningsfuldt og smukt man bygger på, og kampen mod kiloene kan man altid tage. Jeg synes den sværeste at sluge er, at jeg nok for første gang nogensinde kommer til at se tallet 100 på vægten Jeg vejer nu 97 efter at have taget de 10 på, og kommer nok til at komme op på 102.. Det er bare min "største skræk", men prøver at sige, at det jo er graviditeten og ikke bare pjat-vægt..

Anmeld

3. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Andre end mig der får det rigtig dårligt efter hvert hovedmåltid? -Jeg får kvalme, ondt i lænden, halsbrand og bare utilpashed. (Om hvis man er OVER mær!) Jeg spiser forholdsvist små portioner - til morgen spiste jeg et rundstykke f.eks.

Sådan var mine første 5-6 måneder.. Er heldigvis sluppet af med det nu, medmindre jeg er vildt sulten og jeg så skal stå og lave mad der tager længere tid, så bliver jeg svimmel og rigtig dårlig, så kæresten må tage over..

Men mavesækken har jo også mindre plads nu hvor du er i uge 25, så det har også lidt at sige..

Håber du snart kommer over det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.