får det dårligt ved måltider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

Anonym trådstarter

Andre end mig der får det rigtig dårligt efter hvert hovedmåltid? -Jeg får kvalme, ondt i lænden, halsbrand og bare utilpashed. (Om hvis man er OVER mær!) Jeg spiser forholdsvist små portioner - til morgen spiste jeg et rundstykke f.eks.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

Anonym trådstarter

jeg er forresten i uge 25

Anmeld

3. februar 2013

frk1991

Jep, jeg får kvalme og utilpashed og føler min mave springer, selvom jeg ikke spiste meget.

Og jeg er kun i uge 7+3

Anmeld

3. februar 2013

FrkDitte

Anonym skriver:

Andre end mig der får det rigtig dårligt efter hvert hovedmåltid? -Jeg får kvalme, ondt i lænden, halsbrand og bare utilpashed. (Om hvis man er OVER mær!) Jeg spiser forholdsvist små portioner - til morgen spiste jeg et rundstykke f.eks.

osse her.. føles virkelig som om min mave et overfyldt.. det strammer..

er 8+6.. og føler jeg bare skal spise hele tiden.. 

Tør ikke gå på vægten.. 

D.

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

frk1991 skriver:

Jep, jeg får kvalme og utilpashed og føler min mave springer, selvom jeg ikke spiste meget.

Og jeg er kun i uge 7+3

Det er virkelig ikke sjovt.. Efter morgenmaden har jeg ikke kunne andet end at ligge og sidde stille.. Det er jo ikke fedt når man har 2 børn i forvejen. (og det er 4 timer siden jeg spiste morgenmad)

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

osse her.. føles virkelig som om min mave et overfyldt.. det strammer..

er 8+6.. og føler jeg bare skal spise hele tiden.. 

Tør ikke gå på vægten.. 

D.

Jeg har taget 4 kg på - men de seneste 1.4 kg er kommet på det sidste 10 dage På trods af at jeg spiser forholdsvist sundt.. :/

Anmeld

3. februar 2013

FrkDitte

Anonym skriver:

Jeg har taget 4 kg på - men de seneste 1.4 kg er kommet på det sidste 10 dage På trods af at jeg spiser forholdsvist sundt.. :/

Jeg er sikker på jeg kan slå den.. Jeg gætter på at jeg har taget 3-4 kg på.

Jeg har haft ferie de sidste 3 uger, da vi har fået en lille hundehvalp og jeg gerne ville blive hjemme hos den i starten.. 

Min utilpashed startede stort set for 3 uger siden og jeg har spist som et svin siden da.. og bare set tv og gået små ture med hvalpen.. Jeg plejer aldrig spise slik, chips og kager... men det er der vist røget en del ned af på det sidste.. 

I morgen starter jeg heldigvis på arbejde igen.. så får jeg bevæget mig lidt og så tænker jeg ikke så meget over det.. 

Er helt stoppet med at se mig i spejlet.. kun med tøj på.. 

Håber snart det går over.. for os begge..

D.

Anmeld

3. februar 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Det lyder da fint i uge 24.. Det var det samme jeg havde taget på i uge 24, jeg er nu i uge 32 og har taget 10 kilo på, så det kommer til at passe omkring de 15 kilo som man typisk siger en graviditet giver af vægt. Så det ville jeg ikke tage så højtideligt - Min JM sagde, at man ikke skulle blive bange, hvis man først havde en periode hvor man ikke tog på, og så pludselig tog 2 kilo på på én uge. Det er meget normalt 

Nå, men jeg oplever i perioder det samme som du siger..

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Det lyder da fint i uge 24.. Det var det samme jeg havde taget på i uge 24, jeg er nu i uge 32 og har taget 10 kilo på, så det kommer til at passe omkring de 15 kilo som man typisk siger en graviditet giver af vægt. Så det ville jeg ikke tage så højtideligt - Min JM sagde, at man ikke skulle blive bange, hvis man først havde en periode hvor man ikke tog på, og så pludselig tog 2 kilo på på én uge. Det er meget normalt 

Nå, men jeg oplever i perioder det samme som du siger..

Jeg tager heller ikke de 4 kg på højtideligt, det var bare mere vægtøgningen på 1,4 over 10 dage der lige skræmte mig

Fordi jeg er overvægtig bør jeg max tage 10 kg på, men altså hvis der skulle komme et par kg mere på så skræmmer det mig ikke så sønderligt.

Anmeld

3. februar 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Jeg tager heller ikke de 4 kg på højtideligt, det var bare mere vægtøgningen på 1,4 over 10 dage der lige skræmte mig

Fordi jeg er overvægtig bør jeg max tage 10 kg på, men altså hvis der skulle komme et par kg mere på så skræmmer det mig ikke så sønderligt.

Jeg er også overvægtig og burde derfor tage det samme på, men det må jeg erkende ikke har været realistisk, så derfor har jeg sat mig det for med det max 15 :-) Det synes jeg er rimeligt. Og både læge og JM siger, at min vægtøgning er tiptop - Jeg tror det vigtigste er, at du kan sige til dig selv, at du spiser fornuftigt og passer på dig selv, så er der jo ikke så meget andet at gøre ved vægten  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.