Forkølese og søvn ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Nej jeg er ikke skåret ned på flasker... Hun får 6-8 flasker i døgnet.. Aner ikke hvornår jeg skal sætte det ned når hun er på grød og mos...

De siger at det er forskelligt hvornår de får tænder...

Nat flasken er også den sidste der skal tages væk   Du kan erstatte en flaske når den portion mad hun spiser er stor nok til at mætte hende ,,, Så kan du tilbyde hende mme i et glas til maden i stedet , så får hun også lidt at drikke .
Ved godt det er forskelligt hvornår de får tænder , men 4 mdr er godt nok tidligt ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Nat flasken er også den sidste der skal tages væk   Du kan erstatte en flaske når den portion mad hun spiser er stor nok til at mætte hende ,,, Så kan du tilbyde hende mme i et glas til maden i stedet , så får hun også lidt at drikke .
Ved godt det er forskelligt hvornår de får tænder , men 4 mdr er godt nok tidligt ,,

Ja det synes jeg også det er....

Men tror nu mere det er pga grød og mos, at der er lidt uro i maven...

Tak for råd.... Ihh fik os det første baby grin af hende den anden aften, og jeg fældede tåre så det gjorde en ting... Det var så dejligt at høre...

Anmeld

18. juni 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Ja det synes jeg også det er....

Men tror nu mere det er pga grød og mos, at der er lidt uro i maven...

Tak for råd.... Ihh fik os det første baby grin af hende den anden aften, og jeg fældede tåre så det gjorde en ting... Det var så dejligt at høre...

Ja det er så super sødt og livs bekræftende at høre  Tror også jeg fældede en tåre første gang mine grinede første gang

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Ja det er så super sødt og livs bekræftende at høre  Tror også jeg fældede en tåre første gang mine grinede første gang

Det er bare så skønt....

Anmeld

18. juni 2009

Diana...

Ihh søde håber han snart bliver rask og i får noget søvn igen 

Stort knus til jer.

Anmeld

18. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Rigtig god bedring med ham. Jeg håber, at han snart bliver frisk og at søvnen kommer igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.