Forkølese og søvn ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Mca<3

Øv Alex er blevet lidt forkølet og sover absolut ikke ,,

Føler ikke jeg har sovet i 3 døgn Kender godt alle trickene med at hæve hoved gærde og dryppe modermælk i næsen , syntes bare ikke der er noget der virker ..
Sover jeres små bebeser når de er forkølet ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Øv Alex er blevet lidt forkølet og sover absolut ikke ,,

Føler ikke jeg har sovet i 3 døgn Kender godt alle trickene med at hæve hoved gærde og dryppe modermælk i næsen , syntes bare ikke der er noget der virker ..
Sover jeres små bebeser når de er forkølet ????

Julie sover fint når hun er forkølet... Har aldrig hørt om modermælk i næsen... Jeg bruger saltvands dråber når hun er forkølet...

Anmeld

18. juni 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Julie sover fint når hun er forkølet... Har aldrig hørt om modermælk i næsen... Jeg bruger saltvands dråber når hun er forkølet...

Du kan godt bruge modermælk   Det skulle være godt fordi det har samme ph værdi som det barnet har i næsen ,,

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Du kan godt bruge modermælk   Det skulle være godt fordi det har samme ph værdi som det barnet har i næsen ,,

Okey... Men nu ammer jeg ikke...  Har jeg ikke måtte, pga medicinen jeg tager imod epilepsi...

Anmeld

18. juni 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Okey... Men nu ammer jeg ikke...  Har jeg ikke måtte, pga medicinen jeg tager imod epilepsi...

Nårh for søren det var da trist . Har du aldrig fået lov at amme ??

Julie er med garanti lige så sund , frisk og glad som andre børn der er blevet ammet

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Nårh for søren det var da trist . Har du aldrig fået lov at amme ??

Julie er med garanti lige så sund , frisk og glad som andre børn der er blevet ammet

Medicinen går lige i mælken, og der er en risiko ved det... og den tager jeg ikke... Så mit næste barn, er os bare på flaske med det samme...

Anmeld

18. juni 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Medicinen går lige i mælken, og der er en risiko ved det... og den tager jeg ikke... Så mit næste barn, er os bare på flaske med det samme...

Så er det derfor hun har sovet så godt om natten fra starten af  De sover nemmere igennem på flaske .

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Så er det derfor hun har sovet så godt om natten fra starten af  De sover nemmere igennem på flaske .

Okey... Så fik jeg da os det på plads... Nu har jeg lige haft et par aftener hvor jeg brugte 3-4 timer på at få hende til at sove.. Min søster snakker om det måske os kunne være en tand der var på vej som gjorde at hun ikke vil sove... Igår, gik det meget nemt med at få hende til at sove...

Jeg troede jo først at det måske, kunne være fordi vi næsten lige er startet på grød og mos....

Anmeld

18. juni 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Okey... Så fik jeg da os det på plads... Nu har jeg lige haft et par aftener hvor jeg brugte 3-4 timer på at få hende til at sove.. Min søster snakker om det måske os kunne være en tand der var på vej som gjorde at hun ikke vil sove... Igår, gik det meget nemt med at få hende til at sove...

Jeg troede jo først at det måske, kunne være fordi vi næsten lige er startet på grød og mos....

Mine unger har aldrig reagerer på tænder , det lyder også lidt tidligt hvis hun skal have tænder nu ..

Jeg tænker også det kan være maven der driller lidt pga du er startet på grød og mos ,,

Du har ikke skåret ned på flaskerne endnu vel ??
 Tænker på om hun er urolig pga en måske manglende flaske til natten ???

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Mine unger har aldrig reagerer på tænder , det lyder også lidt tidligt hvis hun skal have tænder nu ..

Jeg tænker også det kan være maven der driller lidt pga du er startet på grød og mos ,,

Du har ikke skåret ned på flaskerne endnu vel ??
 Tænker på om hun er urolig pga en måske manglende flaske til natten ???

Nej jeg er ikke skåret ned på flasker... Hun får 6-8 flasker i døgnet.. Aner ikke hvornår jeg skal sætte det ned når hun er på grød og mos...

De siger at det er forskelligt hvornår de får tænder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.