Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Jaa det gjorde jeg.... Kan ikk lige se problemet i det...
Jaa det gjorde jeg.... Kan ikk lige se problemet i det...
Samme her!
MorDk skriver: Jeg sad og gav Lillepigen et par mundfulde grød her til aften... og tog mig selv i at "skrabe" hende om munden på skeen. Jeg stoppede op... tænkte lidt... er det ok? Har jeg lyst til det? Jeg gjorde det helt uden at tænke... men nu ved jeg at jeg næste gang tænker over det... Hun virkede ikke generet af det. Hun ville bare ha mad! Om jeg fortsætter med det ved jeg ikke... (det er som om det bare ligger i mig)? Hvad gør I?
Jeg sad og gav Lillepigen et par mundfulde grød her til aften... og tog mig selv i at "skrabe" hende om munden på skeen. Jeg stoppede op... tænkte lidt... er det ok? Har jeg lyst til det? Jeg gjorde det helt uden at tænke... men nu ved jeg at jeg næste gang tænker over det...
Hun virkede ikke generet af det. Hun ville bare ha mad!
Om jeg fortsætter med det ved jeg ikke... (det er som om det bare ligger i mig)?
Hvad gør I?
Enig - og ja jeg kan stadig finde på at gøre det, hvis min datter leger mere end hun spiser og jeg bliver nødt til at hjælpe med skeen. Og er hendes fingre helt krattede ind så tørre jeg dem også - det gør jeg også med mine egne
Hun får selvfølgelig lov til at sidde og med det selv og det er også ud over det hele for det meste, men derfor kan man nu godt sørge for at det ikke kommer i øjne, ører og hår.
/Fenja
Ja for pokker jeg var skraber og ville være det igen hvis jeg fik flere børn
Er det noget man skal skamme sig over ?
StineW79 skriver: Ja det ska man da gøre, samtidig med at man selv sidder med munden åben, og siger MAM MAM MAM!! Vh stine
Ja det ska man da gøre, samtidig med at man selv sidder med munden åben, og siger MAM MAM MAM!! Vh stine
kan slet ikke lade vær med at grine det gjorde jeg også bare sad med åben mund hvergang daniel åbnede munden og når han spise sagde jeg ummm
Lady Marion <3 skriver: Ja for pokker jeg var skraber og ville være det igen hvis jeg fik flere børn Er det noget man skal skamme sig over ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128