Er du en "skraber" ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skraber du dit barn om munden når du giver skemad?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.749 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

MorDk

Jeg sad og gav Lillepigen et par mundfulde grød her til aften... og tog mig selv i at "skrabe" hende om munden på skeen. Jeg stoppede op... tænkte lidt... er det ok? Har jeg lyst til det? Jeg gjorde det helt uden at tænke... men nu ved jeg at jeg næste gang tænker over det...

Hun virkede ikke generet af det. Hun ville bare ha mad!

Om jeg fortsætter med det ved jeg ikke... (det er som om det bare ligger i mig)?

Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

K&S

Jeg gjorde det også helt ubevidst, dengang jeg gav Anton gråd - på samme måde som munden automatisk åbnede sig, når man nærmede sig med skeen

Anmeld

1. februar 2013

AnnaK89

Nej egentlig ikke - eller næsten ikke vil jeg sige. Når det lige løber rigtig meget ned af hagen, så griber jeg det lige ved at skrabe med skeen. Men ellers ikke

Anmeld

1. februar 2013

L&V

Nope har heller aldrig tørret hende om munden eller fingrene før hun var helt færdig

Anmeld

1. februar 2013

Sia

MorDk skriver:

Jeg sad og gav Lillepigen et par mundfulde grød her til aften... og tog mig selv i at "skrabe" hende om munden på skeen. Jeg stoppede op... tænkte lidt... er det ok? Har jeg lyst til det? Jeg gjorde det helt uden at tænke... men nu ved jeg at jeg næste gang tænker over det...

Hun virkede ikke generet af det. Hun ville bare ha mad!

Om jeg fortsætter med det ved jeg ikke... (det er som om det bare ligger i mig)?

Hvad gør I?

Nu spiser vores barn selv men jeg gjorde det da hun var mindre hvis det var MEGET... men ellers ikke.. hun skal have lov at fedte med maden synes jeg.. min mor er ret slem til stadig at gøre det hehe! (altså ikke på mig! LOL! men på min datter)

Anmeld

1. februar 2013

FogL

Ja, men mest fordi hun har det med at gnide sine hænder rundt om munden, for derefter at gnide sig i øjnene, og det gider vi ikke... Så oh yes I do.. Og hun tror uden undtagelser, at der er fordi hun skal have mere (selvom hun stadig har munden fuld)

Anmeld

1. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Har svaret nej, det kunne jeg aldrig finde på - dog kunne jeg finde på det, men det er som om, det forstyrrer min datter i hendes måltid så hellere griseri og en go' klud bagefter

Anmeld

1. februar 2013

katrine26

ja det gør jeg, eller gjordte jeg har en søn på to som selv spiser nu.. tror nu det er meget normalt.

Katrine26

Anmeld

1. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det ska man da gøre, samtidig med at man selv sidder med munden åben, og siger MAM MAM MAM!!  Vh stine

Anmeld

1. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det ska man da gøre, samtidig med at man selv sidder med munden åben, og siger MAM MAM MAM!!  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.