Ny Up-Date på PB eller ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Miss Kat

Nej hvor godt. At blive enige om en pause er jo også en form for fremskridt! Dejligt med din erkendelse omkring jeres forhold!  Og dejligt at han lover at "tage sig sammen" i ventetiden.   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Mum33

Miss-86 skriver:

Jaa som I der har fulgt mig jo ved, så er jeg jo totalt skruk.. Og hidtil har min kæreste SLET ikke været klar..
Jeg er igang med at få HPV-vaccinen og skal have min 3. og dermed sidste vaccine her sidst i April.

Vi har derfor besluttet at sætte snakken om PB lidt på Stand-by (da man jo ikke kan få vaccinen, hvis man er gravid), mest sådan at min kæreste kan få lidt 'fred' omkring det også har han lovet mig, at gøre alt hvad han kan for at blive klar.
Da vi havde denne snak, viste jeg ham den liste jeg har lavet med ustyr til bebs og jeg viste ham min liste med forslag på navne, det tog han pænt og navnene der sagde han at drengenavnene var bestemt ikke nogle der kunne komme på tale - Det var jeg da glad for at han sagde, det (synes jeg) viser lidt at han da alligevel har en mening om tingene..

Jeg tager alligevel hatten af for ham, da jeg i 1 år har periodevis flippet ud og sagt at jeg ikke ville vores forhold mere, hvis han ikke snart kunne blive klar..
Men det er helt klart fordi vi elsker hinanden, at det har holdt
VI HAR DET BARE SÅ FANTASTISK SAMMEN NU OG HAR VI HAFT LÆNGE 

Jeg har besluttet mig for at jeg må vente på ham!! Det er jo HAM jeg elsker og HAM som skal være far til mine børn

Ja, så det var lidt fra mig

Dejligt I har fundet en løsning og håber for din skyld han bliver klar. Men var det mig hvis kæreste kom rendende med lister med navne, udstyr, mm., så var jeg også bakket 3 skridt baglæns.

Anmeld

8. februar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Hvor lyder det godt, at I har haft en god samtale og er blevet enige, så kommer der da mere ro på, skønt. 

Lyder dejligt at I har det rigtig godt sammen og er blevet enige om at det skal være jer to  

For at I kan komme igang efter din sidste vaccine

Ja, det var rart..
Og nu har jeg også mere ro i kroppen, selvom jeg nu alligevel håber han hurtigt blir klar.. Men jeg har ikke det store behov for at snakke om det med ham

Tak, håber det hjælper at du  fingre

Anmeld

8. februar 2013

Miss-86

Miss Kat skriver:

Nej hvor godt. At blive enige om en pause er jo også en form for fremskridt! Dejligt med din erkendelse omkring jeres forhold!  Og dejligt at han lover at "tage sig sammen" i ventetiden.   

Ja,det er det
Håber så meget at det hjælper, nu snakker jeg heller ikke om det mere, så kan det give ham lidt ro til at tænke over det

Anmeld

8. februar 2013

Miss-86

E. B. skriver:

Dejligt I har fundet en løsning og håber for din skyld han bliver klar. Men var det mig hvis kæreste kom rendende med lister med navne, udstyr, mm., så var jeg også bakket 3 skridt baglæns.

Jeg har jo først lige vist ham dem og han ville gerne se dem.. Det var også kun flygtigt han så dem, han læste dem ikke fra enden til anden

Nu snakker jeg så ikke mere om baby eller lignende, nu får han bare ro til at blive klar

Anmeld

8. februar 2013

Mamalou

Miss-86 skriver:

Jaa som I der har fulgt mig jo ved, så er jeg jo totalt skruk.. Og hidtil har min kæreste SLET ikke været klar..
Jeg er igang med at få HPV-vaccinen og skal have min 3. og dermed sidste vaccine her sidst i April.

Vi har derfor besluttet at sætte snakken om PB lidt på Stand-by (da man jo ikke kan få vaccinen, hvis man er gravid), mest sådan at min kæreste kan få lidt 'fred' omkring det også har han lovet mig, at gøre alt hvad han kan for at blive klar.
Da vi havde denne snak, viste jeg ham den liste jeg har lavet med ustyr til bebs og jeg viste ham min liste med forslag på navne, det tog han pænt og navnene der sagde han at drengenavnene var bestemt ikke nogle der kunne komme på tale - Det var jeg da glad for at han sagde, det (synes jeg) viser lidt at han da alligevel har en mening om tingene..

Jeg tager alligevel hatten af for ham, da jeg i 1 år har periodevis flippet ud og sagt at jeg ikke ville vores forhold mere, hvis han ikke snart kunne blive klar..
Men det er helt klart fordi vi elsker hinanden, at det har holdt
VI HAR DET BARE SÅ FANTASTISK SAMMEN NU OG HAR VI HAFT LÆNGE 

Jeg har besluttet mig for at jeg må vente på ham!! Det er jo HAM jeg elsker og HAM som skal være far til mine børn

Ja, så det var lidt fra mig

Jeg tror du vælger den helt rette "strategi". For jeg tror ikke din kæreste bliver klar, hvis han føler du presser på. Så du må bruge baby.dk - eller dine veninder til at læsse af på, så din kæreste ikke hører så meget pippen om dine babydrømme. Du ved jo at det er din kæreste du vil være sammen med resten af dit liv og ham du skal have børn med, så må han også være ventetiden værd - og klar det bliver han da

Vh. Louise

Anmeld

8. februar 2013

Miss-86

Mamalou skriver:

Jeg tror du vælger den helt rette "strategi". For jeg tror ikke din kæreste bliver klar, hvis han føler du presser på. Så du må bruge baby.dk - eller dine veninder til at læsse af på, så din kæreste ikke hører så meget pippen om dine babydrømme. Du ved jo at det er din kæreste du vil være sammen med resten af dit liv og ham du skal have børn med, så må han også være ventetiden værd - og klar det bliver han da

Vh. Louise

Tak, hvor dejligt at høre - At andre også mener jeg NU gør det rigtige.
Hvor kan det bare irritere mig at det skulle tage mig så lang tid at indse det..

Ja, håber han bliver klar, helst snart også Men nu må vi se.

Ja, det er dejligt at kunne bruge baby.dk, for tror også jeg vil prøve at lade være at snakke for meget om det til veninderne..
Ville jo gerne have det skulle være en overraskelse for alle, den dag jeg blev gravid - Men har 'desværre' ikke kunne lade være at snakke med veninder om det!
Men sådan er det jo ..

Anmeld

8. februar 2013

Mamalou

Miss-86 skriver:

Tak, hvor dejligt at høre - At andre også mener jeg NU gør det rigtige.
Hvor kan det bare irritere mig at det skulle tage mig så lang tid at indse det..

Ja, håber han bliver klar, helst snart også Men nu må vi se.

Ja, det er dejligt at kunne bruge baby.dk, for tror også jeg vil prøve at lade være at snakke for meget om det til veninderne..
Ville jo gerne have det skulle være en overraskelse for alle, den dag jeg blev gravid - Men har 'desværre' ikke kunne lade være at snakke med veninder om det!
Men sådan er det jo ..

Jeg synes du gør det rigtige, selvom jeg sagtens kan sætte mig ind i, at det ikke er nemt at lægge det på hylden. En trøst kan måske være, at han bliver hurtigere klar, når han ikke føler presset. 

Baby.dk er det rette sted, hvis du har brug for at få luft. Og her er der ingen, der bliver trætte af at høre om dit skruk'keri  

Hvilke begrundelser har din kæreste for at han ikke føler sig klar?

Vh. Louise

Anmeld

8. februar 2013

Miss-86

Mamalou skriver:

Jeg synes du gør det rigtige, selvom jeg sagtens kan sætte mig ind i, at det ikke er nemt at lægge det på hylden. En trøst kan måske være, at han bliver hurtigere klar, når han ikke føler presset. 

Baby.dk er det rette sted, hvis du har brug for at få luft. Og her er der ingen, der bliver trætte af at høre om dit skruk'keri  

Hvilke begrundelser har din kæreste for at han ikke føler sig klar?

Vh. Louise

Ja, håber du har ret

Hihi, ja der er ingen herinde, der ikke gider lytte, DEJLIGT

Jamen en egentlig begrundelse, kommer han ikke med - Han siger bare han ikke er klar!

Anmeld

8. februar 2013

Mamalou

Miss-86 skriver:

Ja, håber du har ret

Hihi, ja der er ingen herinde, der ikke gider lytte, DEJLIGT

Jamen en egentlig begrundelse, kommer han ikke med - Han siger bare han ikke er klar!

Okay  

Jeg krydser fingere for, at han bliver klar snart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.