Anonym skriver:
JA!..selv om det ikke lyder af noget særligt når man forklare det..så det faktisk en vildt ubehagelig følelse. sådan lidt at være fanget i sin krop eller hvad man skal sige..pludselig kunne man hører puls/hjertebanken, banke derud af og sveden piplede næsten af en. heldigvis gik det da hurtigt over..
men tænker som en ovenover havde skrevet. at det måske er fordi blodtrykket laver en pludselig stigning eller falder.
Det kan sagtens være! Havde du spist lige inden? Så kan det nemlig sagtens være det 
Det døjede jeg utrolig meget med i starten, at min krop ikke helt kunne finde ud af at den "bare" var gravid, så mit blodsukker styrtdykkede og steg af helveds til igen mega hurtigt i nogle dage, og jeg gik til lægen og hun sagde, at det bare var kroppen der var igang med at regulere.. Ja hurra, men jeg får det jo fysisk dårligt af det altså! 
Nu kommer det en gang hver 2. eller 3. uge, så det er ikke så galt mere, og det kommer især hvis jeg ikke har spist i længere tid.. (dykkende blodsukker evt.)
Anmeld