fik det pludselig mærkeligt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.838 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

Anonym trådstarter

fik det pludselig meget mærkeligt da jeg stod foran spejlet for en halv time siden. jeg fik svedeture og begyndte at svede uden at jeg lavede noget som helst. Og havde kun leggins på.Ikke noget på overkroppen..

jeg syntes ikke jeg blev svimmel. men fik det bare mærkeligt på en anden måde. kunne også pludselig hører hjertebanken eller puls

nogle der har oplevet det samme? er i 3 trimester.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

LilleLene

Anonym skriver:

fik det pludselig meget mærkeligt da jeg stod foran spejlet for en halv time siden. jeg fik svedeture og begyndte at svede uden at jeg lavede noget som helst. Og havde kun leggins på.Ikke noget på overkroppen..

jeg syntes ikke jeg blev svimmel. men fik det bare mærkeligt på en anden måde. kunne også pludselig hører hjertebanken eller puls

sådan fik jeg det også nogle gange, så skulle jeg bare ligge mig ned lidt og slappe af

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

sådan fik jeg det også nogle gange, så skulle jeg bare ligge mig ned lidt og slappe af

ja jeg ligger også lidt ned nu

Anmeld

1. februar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg sveder ekstremt meget om natten når jeg sover, det har jeg gjort i et par mdr. nu.. Det er vildt forfærdeligt...

Men ellers så oplever jeg også pludselige svedeture i løbet af dagenhvor jeg også nogle gange bliver underligt tilpas og må lægge mig ned...

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg sveder ekstremt meget om natten når jeg sover, det har jeg gjort i et par mdr. nu.. Det er vildt forfærdeligt...

Men ellers så oplever jeg også pludselige svedeture i løbet af dagenhvor jeg også nogle gange bliver underligt tilpas og må lægge mig ned...

Okai, så det ikke noget man skal være urolig for? man får det da lidt underligt når sveden pludselig popler frem selv om man egentlig står stille

Anmeld

1. februar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Okai, så det ikke noget man skal være urolig for? man får det da lidt underligt når sveden pludselig popler frem selv om man egentlig står stille

Det er i hvert fald ikke noget jeg er blevet urolig af... Jeg tænker at det er fordi ens blodtryk pludselig lige stiger i en fem-ti minutters tid for så at falde igen

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det er i hvert fald ikke noget jeg er blevet urolig af... Jeg tænker at det er fordi ens blodtryk pludselig lige stiger i en fem-ti minutters tid for så at falde igen

ja det kan der måske være noget om

Anmeld

1. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja, sådan har jeg det også nogle gange.. Jeg aner egentlig ikke hvad det kommer af, men for mig hjælper det lige at sætte mig ned og drikke noget rigtig koldt..

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Ja, sådan har jeg det også nogle gange.. Jeg aner egentlig ikke hvad det kommer af, men for mig hjælper det lige at sætte mig ned og drikke noget rigtig koldt..

nej jeg har heller ingen ide om hvad det kommer sig af..

og her hjalp det også med noget koldt så det var dejligt..

Anmeld

1. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

nej jeg har heller ingen ide om hvad det kommer sig af..

og her hjalp det også med noget koldt så det var dejligt..

Det var godt, for det er faktisk VILDT ubehageligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.