Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
skovrup skriver: VVi nogen børn spiser hurtigt, andre langsomt. hvert barn er forskelligt virker han ellers normal, glad og tilfreds? Det med at malke ud kan du ikke altid regne med, nogen kan ikke malke ud, gå efter hvordan den lille fyr har det, hvis han har det godt ud over luften i maven som driller, stol da på din produktion af mælk er ok. Jeg fik anbefalet mylicon dråber, mener jeg de hed, de gør at luften i maven bliver til en masse små luft bobler i stedet for en masse store som kan irritere, måske du kunne overveje dem hvis det bliver ved?
VVi nogen børn spiser hurtigt, andre langsomt. hvert barn er forskelligt
virker han ellers normal, glad og tilfreds?
Det med at malke ud kan du ikke altid regne med, nogen kan ikke malke ud, gå efter hvordan den lille fyr har det, hvis han har det godt ud over luften i maven som driller, stol da på din produktion af mælk er ok. Jeg fik anbefalet mylicon dråber, mener jeg de hed, de gør at luften i maven bliver til en masse små luft bobler i stedet for en masse store som kan irritere, måske du kunne overveje dem hvis det bliver ved?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
simone_jacobsen skriver: Han er veltilpasvog glad Tusinde tak for dit svar - særligt stykket med maveknep! Rart at vide, at det 'bare' er begynder vanskeligheder for hans lille mave, for puhaa hvor han kan blive ked af det - og det gør ondt på moderen
Han er veltilpasvog glad Tusinde tak for dit svar - særligt stykket med maveknep! Rart at vide, at det 'bare' er begynder vanskeligheder for hans lille mave, for puhaa hvor han kan blive ked af det - og det gør ondt på moderen
Ja, det gør rigtig ondt - men det er udelukkende pga. det nye der sker i den lille nye mave
De fleste 'klogere' siger at ammebørn ikke kan få hård mave
simone_jacobsen skriver: Hej kvinder.Har en dreng på 14 dage og har spiser meget hurtigt hvilket også gør, at han har problemer med luft i maven Min spørgsmål er egentlig bare hvor lang tid, af gangen, i ammede - mine amninger tager ca 10-15 min så sover han og gider ikke have mere. Han får mad med ca 2-4 timers mellemrum og om natten kan der snildt gå 5-6 timer i mellem (vores SP siger jeg ikke skal vække ham). På sygehuset kunne han sagtens ligge 1-1 1/2 ved brystet..Er bare bekymret for om drengen får nok mad? Hvad tænker i?Er liidt desperat!!
Hej kvinder.Har en dreng på 14 dage og har spiser meget hurtigt hvilket også gør, at han har problemer med luft i maven Min spørgsmål er egentlig bare hvor lang tid, af gangen, i ammede - mine amninger tager ca 10-15 min så sover han og gider ikke have mere. Han får mad med ca 2-4 timers mellemrum og om natten kan der snildt gå 5-6 timer i mellem (vores SP siger jeg ikke skal vække ham). På sygehuset kunne han sagtens ligge 1-1 1/2 ved brystet..Er bare bekymret for om drengen får nok mad? Hvad tænker i?Er liidt desperat!!
Carolina har aldrig brugt længere tid end 15 min. på at spise af gangen
simone_jacobsen skriver: Han har en del - nok mange - maveknep, men tænker ikke at det hænger sammen med om han er mæt eller ej?!Bleerne er fine - orange med 'korn' - ad Syntes ellers at amningen går fint, det gør pi**e ondt men sådan er det jo bare. Har haft brugt ammebrikker og gør det lidt engang i mellem. Han sutter fint - han sutter i hvertfald vorterne laange Åhh mange tak - og tak for dit svar. Det hele er bare så nyt her i starten og man aner jo intet, når det er ens første...
Han har en del - nok mange - maveknep, men tænker ikke at det hænger sammen med om han er mæt eller ej?!Bleerne er fine - orange med 'korn' - ad Syntes ellers at amningen går fint, det gør pi**e ondt men sådan er det jo bare. Har haft brugt ammebrikker og gør det lidt engang i mellem. Han sutter fint - han sutter i hvertfald vorterne laange Åhh mange tak - og tak for dit svar. Det hele er bare så nyt her i starten og man aner jo intet, når det er ens første...
Det tænker jeg ikke umiddelbart Barnets tarmsystem er helt umodent, og det er derfor ikke unormalt med mavevrøvl - det havde Benjamin godt nok også som lille Men det skal nok gå over!
Det lyder godt! Eller, smerter er jo aldrig rare Men det lyder som om, at han suger til sig! Og så skal han nok få den næring han har brug for! Så længe han ikke er sløv og passiv, men ellers har det godt, er alting fint.
Det var så lidt Jeg kan godt huske den første forvirrende tid hvor alt blev sat spørgsmålstegn ved! Du skal altid være velkommen til at skrive, hvis du har flere spørgsmål.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128