Spædbarn fundet i taske i Valby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

baby012

Hvirdan kan man gøre sådan noget !!!  

stakkels lille pige ! 

Håber de finder moren så hun kan få noget hjælp.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Elgaard73

Stakkels lille pige.... Men jeg har godt nok svært ved at sige : stakkels mor. Har meget svært ved at overhovedet betegne hende som Mor. Håber at hun bliver fundet og retsforfulgt.

Har fuld forståelse for at hun ikke har kunnet magte opgaven, men der er så mange steder man så kunne have indleveret barnet (politi, sygehus, lægehus, ja, selv uden for en privat bolig) At efterlade det gemt i en taske, er utilgiveligt. Det er jo et rent lykke tilfælde at barnet er blevet fundet i tide.

Så fødselsdepression eller ej, så har jeg meget svært ved at have ondt af sådan en kvinde.

Anmeld

31. januar 2013

Janni.

Monica P skriver:

Stakels lille pus da

Monica

Ja! 

Anmeld

31. januar 2013

Janni.

morethanperfect skriver:

Tænkte også hun nok har fået en fødselsdep. 

Simpelthen forfærdeligt .. Kan slet ikke forestille mig hvordan man kan få sig selv til det . ? 

Det er ikke pænt at tænke sådan om et andet menneske, men jeg håber virkelig at det er derfor hun har reageret som hun har gjort. Alt andet vil jeg være uforstående overfor. 

Anmeld

31. januar 2013

Janni.

baby012 skriver:

Hvirdan kan man gøre sådan noget !!!  

stakkels lille pige ! 

Håber de finder moren så hun kan få noget hjælp.. 

nemlig 

Anmeld

31. januar 2013

Janni.

Elgaard73 skriver:

Stakkels lille pige.... Men jeg har godt nok svært ved at sige : stakkels mor. Har meget svært ved at overhovedet betegne hende som Mor. Håber at hun bliver fundet og retsforfulgt.

Har fuld forståelse for at hun ikke har kunnet magte opgaven, men der er så mange steder man så kunne have indleveret barnet (politi, sygehus, lægehus, ja, selv uden for en privat bolig) At efterlade det gemt i en taske, er utilgiveligt. Det er jo et rent lykke tilfælde at barnet er blevet fundet i tide.

Så fødselsdepression eller ej, så har jeg meget svært ved at have ondt af sådan en kvinde.

Heldigvis er vi forskellige. Eller vil livet være alt for kedeligt.  

Der kan foregå rigtig meget i hovedet på sådan en kvinde, og jeg håber virkelig at det er en fødselsdep der gør at hun har reageret så tåbeligt som hun nu har gjort. Alt andet, vil jeg overhovedet ikke kunne forstå. 

Håber babyen klarer sig uden mén.

Anmeld

31. januar 2013

Ka+Ma=Be

Det er ikke langt fra hvor jeg bor! Puuh! Det gør helt ondt i hjertet  Stakkels mor og barn!

Anmeld

31. januar 2013

Ka+Ma=Be

Elgaard73 skriver:

Det er jo "heldigvis" ikke raske mennesker der gør sådan noget! Jeg siger stakkels mor, fordi hun med garanti har det rigtig svært og meget forfærdeligt! 

Jeg håber inderligt at hun finder frem til nogle mennesker der kan hjælpe hende og at barnet kan reddes uden større mén 

Anmeld

31. januar 2013

Janni.

Ka+Ma=Be skriver:

Det er ikke langt fra hvor jeg bor! Puuh! Det gør helt ondt i hjertet  Stakkels mor og barn!

Det gør frygtelig ondt.  

Anmeld

31. januar 2013

Janni.

Ka+Ma=Be skriver:

Det er jo "heldigvis" ikke raske mennesker der gør sådan noget! Jeg siger stakkels mor, fordi hun med garanti har det rigtig svært og meget forfærdeligt! 

Jeg håber inderligt at hun finder frem til nogle mennesker der kan hjælpe hende og at barnet kan reddes uden større mén 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.