Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey Jeanette. Jeg har skrevet til dig på Facebook tidligere i dag. Har du set det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: Har skrevet til dig.. prøv at kigge under andre beskeder
Har skrevet til dig.. prøv at kigge under andre beskeder
ahh der var I
så lærte jeg også noget nyt i dag
Mette25 skriver: Hey Jeanette. Jeg har skrevet til dig på Facebook tidligere i dag. Har du set det?
jep invitation skulle gerne være på vej
forstår ikke hvorfor jeg ikke kan invitere jer dem jeg er venner med på FB er der ingen problemer med at invitere, men jer fungerer det ikke med! nogen som ved hvordan man så gør?
HoltSchmidt skriver: forstår ikke hvorfor jeg ikke kan invitere jer dem jeg er venner med på FB er der ingen problemer med at invitere, men jer fungerer det ikke med! nogen som ved hvordan man så gør?
Det er fordi vi ikke er venner på facebook
venneinvitation er nu sendt til jer som har skrevet til mig, så jeg kan inv jer til gruppen
HoltSchmidt skriver: venneinvitation er nu sendt til jer som har skrevet til mig, så jeg kan inv jer til gruppen
Hej Jeannette. Jeg har lige sendt dig en besked på FB. Vill også gerne være med i gruppen :-)
Mvh
Jette
Schelderup skriver: Hej Jeannette. Jeg har lige sendt dig en besked på FB. Vill også gerne være med i gruppen :-) Mvh Jette
jeg har sendt en venneanmodning på FB, som du skal acceptere for at jeg kan inv dig til gruppen
HoltSchmidt skriver: Jeg har oprettet en termingreuppe på FB. Den hedder: Terminsgruppe September 2013 og er oprettet som hemmelig. Skriv til mig på FB: Jeanette Holt Schmidt, hvis i ønsker at være medlem
Jeg har oprettet en termingreuppe på FB.
Den hedder: Terminsgruppe September 2013 og er oprettet som hemmelig.
Skriv til mig på FB: Jeanette Holt Schmidt, hvis i ønsker at være medlem
Har lige skrevet en pb til dig på fb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128