Terminsgruppe på facebook.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Næææh, men så længe det ikke er meldt ud på FB, så skal jeg ikke melde mig ind i noget som helst, for det kan ses, så længe det ikke er hemmeligt 

Det er en lukket gruppe, derfor kan det ikke ses.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Benjamins'mor

sofiell89 skriver:

Jeg har ansøgt, og synes det er fint den er lukket, vi har nemlig heller intet sagt på facebook, eller generelt til nogen

Har vi nemlig heller ikke.

Har godkendt dig.

Anmeld

31. januar 2013

sofiell89

Benjamins'mor skriver:

Har vi nemlig heller ikke.

Har godkendt dig.

Er selv i gruppen derinde fra maj 12, den er også lukket. Det er bare så rart at kunne skrive "privat", uden at ens venner og familie kan se det :-)

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

sofiell89 skriver:

Er selv i gruppen derinde fra maj 12, den er også lukket. Det er bare så rart at kunne skrive "privat", uden at ens venner og familie kan se det :-)

Det er det nemlig.

Anmeld

1. februar 2013

Clisolka

Benjamins'mor skriver:

Det er en lukket gruppe, derfor kan det ikke ses.

Ja, opslagene i gruppen kan kun ses af medlemmer - men medlemmer af gruppen og gruppen kan ses af andre. Så nej, jeg venter med at melde mig ind 

Anmeld

1. februar 2013

Xolia

Jeg nøjes også med denne side indtil videre - og i hvert fald til efter 1. april...

Min kæreste og jeg lavede sidste år en april-snar ved at lægge et billede af en positiv test (undskyld for sådanne jokes til jer der har / har haft svært ved at blive gravide). Det gav temmelig mange sjove reaktioner :-)

Successen skal gentages i år (hvis vi kan holde det så længe), dog er det jo i år ikke en april-snar - og det er jo det bedste af det hele :-)

Anmeld

1. februar 2013

Clisolka

Xolia skriver:

Jeg nøjes også med denne side indtil videre - og i hvert fald til efter 1. april...

Min kæreste og jeg lavede sidste år en april-snar ved at lægge et billede af en positiv test (undskyld for sådanne jokes til jer der har / har haft svært ved at blive gravide). Det gav temmelig mange sjove reaktioner :-)

Successen skal gentages i år (hvis vi kan holde det så længe), dog er det jo i år ikke en april-snar - og det er jo det bedste af det hele :-)

Uhhh jeg ville også gerne have ventet til 1. april, meeeeen det kan jeg ikke så hurtigt det går denne gang 

Anmeld

1. februar 2013

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Uhhh jeg ville også gerne have ventet til 1. april, meeeeen det kan jeg ikke så hurtigt det går denne gang 

Jeg har slet ikke tålmodighed til sådan noget
Skal til kønsscanning i 14+ så der fortæller vi det

Anmeld

1. februar 2013

Clisolka

Benjamins'mor skriver:

Jeg har slet ikke tålmodighed til sådan noget
Skal til kønsscanning i 14+ så der fortæller vi det

Haha heller ikke mig, men det kunne have været lidt morsomt! 

Jeg kan ikke skjule det for mine tætteste kollegaer mere fordi jeg skal til så mange undersøgelser/scanninger og diverse her i starten.... Gaaaab dét er jeg træt af allerede 

Anmeld

1. februar 2013

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Haha heller ikke mig, men det kunne have været lidt morsomt! 

Jeg kan ikke skjule det for mine tætteste kollegaer mere fordi jeg skal til så mange undersøgelser/scanninger og diverse her i starten.... Gaaaab dét er jeg træt af allerede 

Forståeligt nok.
Ja kunne da være meget sjovt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.