Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har ikke et hvor soveværelset er færdigt... men her er et at væggen med det nye tapet...
på den væg er det så sat en plade op som fungerer som senge gavl og så self en seng...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
her er vores sove-værrelse
Her er vores ret lille soveværrelse, har tænkt på at sætte sådan en lille hylde til billeder op og så få to gode billeder af vores søn fremkaldt og sat på den og så ha den over sengen
Shireen skriver: her er vores sove-værrelse
Hold op hvor er det fedt.... Jeg vil gerne have kolde farver i mit soveværelse, da jeg sover bedre med det (ja lyder underligt, jeg ved det), men jeres er godt nok bare flot... er helt vild med sengen!!!
Masig skriver: Hold op hvor er det fedt.... Jeg vil gerne have kolde farver i mit soveværelse, da jeg sover bedre med det (ja lyder underligt, jeg ved det), men jeres er godt nok bare flot... er helt vild med sengen!!!
mange tak jeg er også rigtig glad for sove-værrelst. Sengen er håndlavet
Shireen skriver: mange tak jeg er også rigtig glad for sove-værrelst. Sengen er håndlavet
Ej hvor fedt... Er det en i kender der har lavet den eller er den købt eller hvordan? Den er virkelig flot...
Masig skriver: Ej hvor fedt... Er det en i kender der har lavet den eller er den købt eller hvordan? Den er virkelig flot...
Det er min mands vens far, som arbejder med soveværelser og alt som har med møbler at gøre. Vores køkken er også håndlavet, kan godt vise dig det hvis du har lyst???. Skal lige tilføje at jeg ikke bor i dk mere, bor i jerusalem
Shireen skriver: Det er min mands vens far, som arbejder med soveværelser og alt som har med møbler at gøre. Vores køkken er også håndlavet, kan godt vise dig det hvis du har lyst???. Skal lige tilføje at jeg ikke bor i dk mere, bor i jerusalem
Ja det vil jeg da gerne se
Det er da lækkert at i sådan kan få tingene lavet helt unikke...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128