Vis mig dit soveværelse - please :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

NoName

Har ikke et hvor soveværelset er færdigt... men her er et at væggen med det nye tapet...

på den væg er det så sat en plade op som fungerer som senge gavl og så self en seng...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Shireen

her er vores sove-værrelse 

Anmeld

12. februar 2013

Sabsy

Jeg skal til at lave vores soveværelse..

Vi skal have en palle seng i hvid med spot under, så de kreative skal fines frem
På bagvæggen har vi fra væg til væg med en blomster mark..

Anmeld

12. februar 2013

Enirt

Her er vores ret lille soveværrelse, har tænkt på at sætte sådan en lille hylde til billeder op og så få to gode billeder af vores søn fremkaldt og sat på den og så ha den over sengen

Anmeld

12. februar 2013

Masig

Shireen skriver:

her er vores sove-værrelse 

Hold op hvor er det fedt.... Jeg vil gerne have kolde farver i mit soveværelse, da jeg sover bedre med det (ja lyder underligt, jeg ved det), men jeres er godt nok bare flot... er helt vild med sengen!!!

Anmeld

12. februar 2013

Shireen

Masig skriver:

Hold op hvor er det fedt.... Jeg vil gerne have kolde farver i mit soveværelse, da jeg sover bedre med det (ja lyder underligt, jeg ved det), men jeres er godt nok bare flot... er helt vild med sengen!!!

mange tak jeg er også rigtig glad for sove-værrelst. Sengen er håndlavet    

Anmeld

12. februar 2013

Masig

Shireen skriver:

mange tak jeg er også rigtig glad for sove-værrelst. Sengen er håndlavet    

Ej hvor fedt... Er det en i kender der har lavet den eller er den købt eller hvordan? Den er virkelig flot...

Anmeld

12. februar 2013

Shireen

Masig skriver:

Ej hvor fedt... Er det en i kender der har lavet den eller er den købt eller hvordan? Den er virkelig flot...

Det er min mands vens far, som arbejder med soveværelser og alt som har med møbler at gøre. Vores køkken er også håndlavet, kan godt vise dig det hvis du har lyst???. Skal lige tilføje at jeg ikke bor i dk mere, bor i jerusalem

Anmeld

12. februar 2013

Masig

Shireen skriver:

Det er min mands vens far, som arbejder med soveværelser og alt som har med møbler at gøre. Vores køkken er også håndlavet, kan godt vise dig det hvis du har lyst???. Skal lige tilføje at jeg ikke bor i dk mere, bor i jerusalem

Ja det vil jeg da gerne se

Det er da lækkert at i sådan kan få tingene lavet helt unikke...

Anmeld

12. februar 2013

AnnaK89

Her er vores
Elsker vores grønne vægge - så frisk en farve uden af være skrigende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.