Vis mig dit soveværelse - please :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.696 visninger
26 svar
1 synes godt om
30. januar 2013

Highlander

Savner inspiration til at få indrettet vores soveværelse - så hvis du lyster, vil jeg meget gerne se dit soveværelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg kigger lige med, hvis det er ok!? Vh stine

Anmeld

30. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Der er ikke rigtig noget indretning med vores soveværelse

Der står følgende lige nu:

barnevognen, et skab der er flyttet fra køkkenet for at få plads til vaskemaskine og tørretumbler, vores tøjskab, vores 1½mands springmadras på ben, sønnens tremmeseng, et lille bord hvor vores mobiler ligger til ladning om natten, 2 stole - en til os hver at ligge tøjet på om aftenen, en reol...

har et par skummadrasser stående og en  enkeltmands springmadras under sengen til evt. overnattende gæster

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2013

Hemmeligpigeendnu

Kan ik lægge billeder ind

Vi har en lidt mørk farve på væggen.

En hylde over sengen og under hylden har manden hængt et maleri op der masser til farven på væggen.

På hylden ville jeg have haft et billede og to vaser med kunstig blomster, men jah der er så hans et eller andet sværd

Så er der indbygget skabe,

sengen står i midten, for enden af sengen og ved siden af sengen står en kommode,

midt på sengen hænger et fjernsyn så vi kan se fjernsyn i sengen hvis det lyster. Dog næsten aldrig brugt

så er der natborde på hver vores side, og der er også plads til en vugge eller tremmeseng når tiden kommer

Er et okay stort rum vi har

Anmeld

31. januar 2013

FrkDitte

Highlander skriver:

Savner inspiration til at få indrettet vores soveværelse - så hvis du lyster, vil jeg meget gerne se dit soveværelse

Hejsa,

Her er lidt billeder af vores soveværelse..

På den ene væg har vi opsat et fototapet.. kører sådan lidt naturtema.. gulvet er grå/sort sisaltæppe og så ligger der også et beige koskind.... Derudover en trækommode med 9 skuffer. Meget simpelt.. Vores sengeborde er 2 "terninger" beklædt med hvidt læder og så på hjul...

Jeg mangler en plante herind til.. men har ikke fundet den rigtige endnu.. 

Jeg er ikke til så meget nips.. Dog står der lidt af mine babyting fra min egen dåb på kommoden.. bronzesko og sut, sølvtallerken og kop og kaninvedhæng..

Og så lige lidt billedspam..

Anmeld

31. januar 2013

Highlander

FrkDitte skriver:

Hejsa,

På den ene væg har vi opsat et fototapet.. kører sådan lidt naturtema.. gulvet er grå/sort sisaltæppe og så ligger der også et beige koskind.... Derudover en trækommode med 9 skuffer. Meget simpelt.. Vores sengeborde er 2 "terninger" beklædt med hvidt læder og så på hjul...

Jeg er ikke til så meget nips.. Dog står der lidt af mine babyting fra min egen dåb på kommoden.. bronzesko og sut, sølvtallerken og kop og kaninvedhæng..

Sikke et fedt tapet at have bag sengen, det gør rummet hyggeligt
Og gode lamper ved sengen

Tak for billeder

Anmeld

31. januar 2013

Masig

Highlander skriver:

Skal have lavet make over i vores soveværelse her i weekenden. Må lige se om jeg kan huske at sætte billeder ind bagefter 

Anmeld

12. februar 2013

Highlander

Masig skriver:

Skal have lavet make over i vores soveværelse her i weekenden. Må lige se om jeg kan huske at sætte billeder ind bagefter 

Ja gør endelig det

Anmeld

12. februar 2013

Masig

Ja gør endelig det

Hov det glemte jeg helt hehe... Der kommer da lige et her

Det er ikke helt færdigt, der mangler lige lidt billeder på væggene, men man kan da se farven der er malet med...

Anmeld

12. februar 2013

Muffin_girl

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Du har da bare det fedeste soveværelse !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.