Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
banana3 skriver: I kan tro der kommer Update :-) Glæder mig til at se hvilke følelse man får når de afsløre kønnet
I kan tro der kommer Update :-) Glæder mig til at se hvilke følelse man får når de afsløre kønnet
Jeg begyndt at tude hehe
Det er altså lidt stort at det pludselig er "ham" eller "hende" i stedet for "den"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Jeg begyndt at tude hehe Det er altså lidt stort at det pludselig er "ham" eller "hende" i stedet for "den"
banana3 skriver: Åhhh det er SÅ spændene! Vi skal til kønsscanning i morgen ved jordemoder.dk jubii.. Hvad er jeres oplevelser med kønsscanning hos jordemoder.dk ? Og holdte det stik?
Åhhh det er SÅ spændene! Vi skal til kønsscanning i morgen ved jordemoder.dk jubii.. Hvad er jeres oplevelser med kønsscanning hos jordemoder.dk ? Og holdte det stik?
Ih, hvor spændende Hvor langt er du henne??
banana3 skriver: Jeg er bare SÅ spændt! Jeg kan slet slet ikke vente !! Jeg skriver til dig når jeg ved hvad der gemmer sig. Hvis det bliver en pige, så vil jeg have en gul kiliseng og hvis det bliver en dreng vil jeg ha den i mintgrøn Haha.. Jeg glæder mig så meget til at se den lille igen
Jeg er bare SÅ spændt! Jeg kan slet slet ikke vente !! Jeg skriver til dig når jeg ved hvad der gemmer sig. Hvis det bliver en pige, så vil jeg have en gul kiliseng og hvis det bliver en dreng vil jeg ha den i mintgrøn Haha.. Jeg glæder mig så meget til at se den lille igen
Haha fedt med farven på sengen
Ha en fantastisk oplevelse - glæder mig til en update
Klokkeblomst88 skriver: Haha fedt med farven på sengen Ha en fantastisk oplevelse - glæder mig til en update
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128