Kønsscanning i morgen - jeg kan ikke vente !! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

banana3

Åhhh det er SÅ spændene! Vi skal til kønsscanning i morgen ved jordemoder.dk jubii.. Hvad er jeres oplevelser med kønsscanning hos jordemoder.dk ? Og holdte det stik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

o1Mutte

banana3 skriver:

Åhhh det er SÅ spændene! Vi skal til kønsscanning i morgen ved jordemoder.dk jubii.. Hvad er jeres oplevelser med kønsscanning hos jordemoder.dk ? Og holdte det stik?

Spændene

Har du en fornemmelse af hvem der gemmer dig derinde?

Anmeld

30. januar 2013

Bare mig..

Uh spændende!! Jeg husker ikke hvad det hed der hvor jeg blev skannet, men det holdte stik.. :-) og følelsen indeni når de siger kønnet er fantastisk og enormt syrealistisk! ;-)

hvad tror du selv? 

Skal vi ikke have et mavebilled?? Elsker de gættelege ;-) hihi.. 

Anmeld

30. januar 2013

banana3

Åhhh, man kan INTET se på mig endnu, så det eneste du vil få billede af er en flad bule, uden tegn på babybule jeg har drømt 3 gange om baby, og alle 3 gange har eg drømt det blev en lille dreng, men alt er velkommen ! Jeg glæder mig bare helt sindssygt !!

Anmeld

30. januar 2013

banana3

banana3 skriver:

Åhhh, man kan INTET se på mig endnu, så det eneste du vil få billede af er en flad bule, uden tegn på babybule jeg har drømt 3 gange om baby, og alle 3 gange har eg drømt det blev en lille dreng, men alt er velkommen ! Jeg glæder mig bare helt sindssygt !!

Skulle selvfølgelig stå flad mave, og ikke flad bule. Haha

Anmeld

31. januar 2013

Klokkeblomst88

banana3 skriver:

Hvor spændende  Glæder jeg mig til at høre om! 

Vi skal afsted i morgen, og tankerne omkring det er der hele tiden, dwt bliver så vildt 

Anmeld

31. januar 2013

Babydrøm

banana3 skriver:

Hvor spændende Glæder mig til en update  

Anmeld

31. januar 2013

Miss Church

banana3 skriver:

Glæder mig til en update 

Anmeld

31. januar 2013

banana3

Klokkeblomst88 skriver:

Hvor spændende  Glæder jeg mig til at høre om! 

Vi skal afsted i morgen, og tankerne omkring det er der hele tiden, dwt bliver så vildt 

Jeg er bare SÅ spændt! Jeg kan slet slet ikke vente !! Jeg skriver til dig når jeg ved hvad der gemmer sig. Hvis det bliver en pige, så vil jeg have en gul kiliseng og hvis det bliver en dreng vil jeg ha den i mintgrøn Haha.. Jeg glæder mig så meget til at se den lille igen

Anmeld

31. januar 2013

banana3

I kan tro der kommer Update :-)

Glæder mig til at se hvilke følelse man får når de afsløre kønnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.