Turen til Cirkus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Susan1978

haha og nu sidder i og tænker at jeg har aflivet hende.

Ea ville rigtig gerne cykle derop, der er næsten 2 km og hun har ikke rigtig cyklet så langt før, da vores veje ude ved os er skod.

men jeg siger til hende at hvis vi cykler derop så skal hun selv cykle hjem og jeg hverkan kan eller vil bære hende eller hendes cykel. Det gik også bare så fint. Ingen ballade.

Jeg havde lovet hende en candy floss hvis de havde det og det havde de også fik hun en lille popcorn og ikke mer. Selvom hun plagede.

hun begyndte også at plage om sådan en lysdims, de gik rundt og solgte og hun var lige ved at kamme over da jeg sagde NEJ. Jeg var bare konsekvent og sagde at hvis hun blev ved så kørte vi hjem. Hun accepterede det sgu.

Så alt i alt en god tur.   Det var sgu rigtig rart.

også tabte hun sin første rokketand igår.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Anja

Tillykke med opdragelses - sejren !  Stærkt gået at du holdt fast, og dejligt, at Ea faktisk rettede ind til højre.

Og ikke mindst tillykke med den nu manglende rokketand  Kom tandfeen ?

Anmeld

18. juni 2009

Tynen

LOL! 
Kunne altså ikke lade være med at grine over den første sætning!!

Du kan altså benægte alt hvad du vil, men hold op hvor hun ligner dig!!
Det er da helt vildt

Og tillykke med sejren - Fedt at du ikke gav dig..
Nu står der vel 1-0 til mor

Anmeld

18. juni 2009

Susan1978

Anja skriver:

Tillykke med opdragelses - sejren !  Stærkt gået at du holdt fast, og dejligt, at Ea faktisk rettede ind til højre.

Og ikke mindst tillykke med den nu manglende rokketand  Kom tandfeen ?

Ja vi lagde tanden i en lille æske og satte den i vindueskarmen og så kom tandfeen og havde åbnet æsken for at se tanden og havde så langt 40,- til sparegrisen..

Anmeld

18. juni 2009

Susan1978

Tynen skriver:

LOL! 
Kunne altså ikke lade være med at grine over den første sætning!!  nej men kunne ik lade vær.

Du kan altså benægte alt hvad du vil, men hold op hvor hun ligner dig!!
Det er da helt vildt   ja jeg ved det godt og det blir bare mere og mere, jo større hun blir..

Og tillykke med sejren - Fedt at du ikke gav dig..
Nu står der vel 1-0 til mor    jeps 1-0 til mor.!!!

:-)

Anmeld

18. juni 2009

Kaufie

Tillykke med sejren og en dejlig tur i Cirkus

Fræk rævtandet Ea

Anmeld

18. juni 2009

Loggidut

Ha ha...første skridt på en lang rejse!

hvor er du bare god Susan!
Og tillykke med hendes første tandtab...er det ikke noget med de begynder og være skolemodne når bisserne ryger? CHRIST...du kan jo snart blive bedstemor med den fart hun har på, pludselig bliver hun da voksen! LOL...

men stort tillykke med din første sejr!

Anmeld

19. juni 2009

Susan1978

Loggidut skriver:

Ha ha...første skridt på en lang rejse!

hvor er du bare god Susan!
Og tillykke med hendes første tandtab...er det ikke noget med de begynder og være skolemodne når bisserne ryger? CHRIST...du kan jo snart blive bedstemor med den fart hun har på, pludselig bliver hun da voksen! LOL...

men stort tillykke med din første sejr!

I kan dælme også tro jeg var ovenpå efter den tur, synes bare vi havde det super hyggeligt og eftersom der ingen skrigeture eller nogen spassen ud, kan vi jo godt tage afsted igen en anden gang..

hold nu fast....  (tør næsten ik sige det) men vi har ikke haft nogen ture siden jeg skrev her på.. 

hver gang hun begynder på det mindste siger jeg i en meget bestemt tone (uden at skælde ud) at hvis hun fortsætter, kan hun gå ind på værelset og lukke døren. Også stopper det.

Hun har nok kunne mærke på mig at jeg var drevet helt derud hvor jeg ikke selv kunne bunde mere.

og jo jeg synes også jeg gik i skole da jeg mistede mine rokketænder..  men hun skal jo også i børnehaveklasse her til april.. for høvlet tiden går stærkt, men tænkt lige på at vores små faktisk bliver 2 lige om lidt..

Anmeld

19. juni 2009

Loggidut

det er så fedt at mærke du har fået blod på tanden til igen at være lederen af flokken.

uh jeg har så mange gange fået høvl for at være den der kolde type, men det er bare sådan at børn ikke kan forstå, og ikke kan forholde sig til svage grænser.

man er af og til nød til at være af den hårde skole, for at markere man er den der faktisk bestemmer, og den der siger godt eller skidt for noget.

men altså, man skal ruskes op i mange gange i løbet af et barns liv, for efterhånden går det så nemt at man "glemmer" at bestemme, og så skal man med garanti igen have en påmindelse...tro mig, jeg har fået mine gennem tiden, af min gode veninde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.