Flotte pigenavne som slutter med A ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Pernille Bundgaard

Får vi en pige skal hun hedde Annaliya. Havde egentlig bestemt os for en Miley. Men da både mand og jeg godt kunne tænke og opkalde efter en i familien måtte jeg igang med og lege med navne. Hans bedste hedder Anna-Lis. Bliver dog kun kaldt bedste eller Lis. Min mands Olde hed Anne. Min Olde hed Også Anna petrea Olivia. Hele tre navne :-) men ville ikke bare bruge Anna da min tante hedder det og min niece hedder Anneli ( ANNE fra navnet Hanne som min mor hedde som er min søsters stedmor siden hun var lille. Hendes rigtige mor hed Lilly derfra Li' et hun døde da min søster var 3 år). Og synes Anne og anneli vil blive for tæt. Foreslog mande Annabell, Annabella og nogle andre ( vil ikke have dobbeltnavn) så begyndte jeg og blive kreativ. Hehe. Anna fra min Olde og min mands søde bedste, Li som er både i Lis og Olivia. Der er også i, i både Oliver og David som væres drenge hedder. Y'et fra Miley og så et A for at gøre navnet til en helhed. Annaliya :-) og manden var med på den med det samme :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Pernille Bundgaard

Ellers er der jo mange søde navne der slutter på A . Isabella, melissa, Josefina, Carolina, Julia, Christina, tenna, gunilla, Camilla, Linda, Sara, cassandra, Natasja, hanna, paulina, jannika (som min søster hedder) Manja/Manya , Maja/maya, anya/Anja, Tanja, Tina, stinna, stella, Anita, Fiona, Filippa, Malucca/Malukka, dora, debora, dorthea, Anna, Annalina, rosa, rosalia, Lena, pernilla, danniella, Andrea, Milla, mila,

Anmeld

31. januar 2013

Pernille Bundgaard

Glemte zenja

Anmeld

31. januar 2013

prinsesse snullergøj

Klara 

papaya 

emilia 

Anmeld

31. januar 2013

Rsa

Elena - som min datter hedder

Mischa

Illona

Malina

Kornelia

Angelika

Ewa

Julianna

Tatiana

Anmeld

10. februar 2013

lineog4

Mine to piger hedder Dina og Lia og synes det er de smukkeste pigenavne (selvsagt )

Anmeld

10. februar 2013

Silas&Mille

Anonym skriver:

Kender i nogle flotte pigenavne som slutter med A ? De skal helst være specielle, helst ikke noget al for normalt :-P
Så bare fyr løs!

Ayla

Anmeld

10. februar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Kender i nogle flotte pigenavne som slutter med A ? De skal helst være specielle, helst ikke noget al for normalt :-P
Så bare fyr løs!

Vanilla 

Anmeld

10. februar 2013

Maja88

madelina

aprilla

nickolina

Anmeld

11. februar 2013

Trouble

jeg kan godt lide navnene Lucca, Equalia og Thalia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.