Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Kender i nogle flotte pigenavne som slutter med A ? De skal helst være specielle, helst ikke noget al for normalt :-P Så bare fyr løs!
Kender i nogle flotte pigenavne som slutter med A ? De skal helst være specielle, helst ikke noget al for normalt :-P Så bare fyr løs!
Emilia
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min datter hedder Alina Kender en der edder Elina også.
Her for du en masse navne der slutter på A
Aviaya
Augusta
Aya
Amaya
Anaya
Angela
Bella
Bea
Cornelia
Carolina/Karolina
Claramilla
Chanella
Daniella
Dea
Diana
Ea
Elvira
Elina
Filucca
Fransiska
Gaia
Gabriella
Githa
Helena
Henrietta
Hilma
Isa
Irma
Idamaria
Julia
Josefina/Josephina
Kaya
Karolina/Carolina
Kia
Kira
Lina
Leonora
Louisa
Milla
Melina
Mathilda
Mikala
Miamaja
Malucca
Nia
Nova
Nora
Natasia
Nikolina/Nicolina
Ofelia/Ophelia
Olina
Papaya
Poulina
Rebekka
Roberta
Raja
Sia
Sascha
Salina
Sabrina
Thilda
Troja
Theresa
Vigga/Wigga
Viola
Vanessa
Wilma
Wilhelmina
Xenia
Andrea
Ellers kan jeg også godt lide Enya.
Zafir skriver: Generalt er jeg ikke så meget fan af navne der slutter med a... Så jeg vil hellere sige, find noget der slutter på noget andet
Generalt er jeg ikke så meget fan af navne der slutter med a... Så jeg vil hellere sige, find noget der slutter på noget andet
Nu har jeg skrevet en masse navne til dig også ser jeg du gerne vil have polske så du får også lige lidt polske navne
Malina
Kornelia
Klaudia
Oliwia
Halina
Wera
Anastazja
Wiola
Barnepigen skriver: Her for du en masse navne der slutter på A Aviaya Augusta Aya Amaya Anaya Angela Bella Bea Cornelia Carolina/Karolina Claramilla Chanella Daniella Dea Diana Ea Elvira Elina Filucca Fransiska Gaia Gabriella Githa Helena Henrietta Hilma Isa Irma Idamaria Julia Josefina/Josephina Kaya Karolina/Carolina Kia Kira Lina Leonora Louisa Milla Melina Mathilda Mikala Miamaja Malucca Nia Nova Nora Natasia Nikolina/Nicolina Ofelia/Ophelia Olina Papaya Poulina Rebekka Roberta Raja Sia Sascha Salina Sabrina Thilda Troja Theresa Vigga/Wigga Viola Vanessa Wilma Wilhelmina Xenia
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128