skal jeg virkelig ikke have flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Siber

Hej Tøser,

ja jeg kan sku ikke rigtig lade være med at tænke og spekulere. Egentlig havde jeg tænkt at nej det er fint med de to tøser vi har. Men nu hvor stort set alle er gravide her, og så så jeg en film, om en ung teenager der blev gravid, og skulle bortadobtere babyen. Jeg fik helt ondt i maven, eller i æggestokkene, og blev helt ked inden i, over tanken om vi ikke skal have flere børn!

Min mand er mest på nej-siden. Men jeg tror godt han kan overtales. Men I søde tøser kan I ikke komme med lidt fordele og ulemper?

Ej jeg er bare i syv sind, og jeg er altså 34, så hvis det skal ske, så tænker jeg det skal ske snart!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

ivfmarie

Jeg tror... At hvis du er i tvivl, så er det fordi du skal have et barn mere. Med tvivl mener jeg ikke bare skruk, men at du inderst inde føler at du er sat på jorden får at føde 3 børn...

Jeg har fået de børn jeg skal ha'!
Mit argument: 2 arme, 2 børn... Det må være meningen

Marie

Anmeld

18. juni 2009

Anja

Ja, hvis du virkelig er i tvivl, så er det nok fordi du skal have en mere

Jeg har selv gået længe og været i tvivl, for vi havde aftalt, at Esther var den sidste. Vores argument var 3 børneværelser = 3 børn

Meeeeeen tror nu altså alligevel, at den en dag kommer til at stå på tilbygning for at få et 4. børneværelse

Anmeld

18. juni 2009

Muffinmus

uha...kender det..Jeg er også bare så slet ike færdig..men lige nu er jens også mest til nej siden. Dog tror jeg ige som dig der er en chnace hvis vi tager den op igen om 1-2 år
Så kan fuldt ud følge dine tanker. Jeg har bare siden William følt at 2 måske ikke var nok....

Anmeld

18. juni 2009

Tynen

Jeg er så bange for at jeg får nøjagtig samme følelse når jeg har født.
Som nogen måske kan huske var jeg en lille, bitte smule skruk i det 1½ år før jeg blev gravid igen (Læs MEGET!!!!!)
Det var et helvede og det kartede rundt i hovedet på mig hver dag
Tænk, hvis det virkelig skal blive sådan igen..

Noget andet jeg også tænker på er at det er lidt sørgeligt at have overstået alt der hedder graviditet og fødsel når man er 24.. 
Hvad dælen skal jeg lave når jeg bliver 30???!!!
Nej, jeg er slet ikke klar til at sige Cut, Elly..
Desværre er manden ikke enig - Han vil jo ind og have klippet strengen

Hov, det blev vist en meget ego-centreret indlæg
Vil bare sige at jeg fuldt ud forstår din frustration

Anmeld

18. juni 2009

Louise mortil4

jeg har det lidt på samme måde. Kan slet ikke forliges med at vi ikke skal ha flere, godt nok har vi 4 skønne piger, men jeg er kun 25 år. Vi kunne jo sagtens vente 7 år og så få 2 mere, men min fornuft siger mig at vi har nok i 4, det er ikke billigt med 4 små børn og alle siger jo at det kun bliver dyere. Godt nok er vi til den tid færdige med de fleste af vores lån og har mange flere penge til os selv, men får vi flere så skal vi helt sikkert ha et større hus og bil igen, og har vi tid og overskud til flere til den tid?? 

Nå men det er under alle omstændigheder slut for altid på mandag hvor manden har en tid til at få kuttet strengene, og jeg kan vist ikke få ham overtalt til at vente med at få det gjort og et eller andet sted er det nok også det rigtige..... tror jeg.

Ej undskyld det blev så meget om mig, din indlæg fik bare åbnet for de tanker jeg selv har gået med den sidste tid

Knus Louise - som ved præsis hvordan du har det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.