Vores søn Valdemar er 1½ år, han har altid været ret god til at sove, og det har kun været i tigerspringsperioderne, at det har kunne være lidt sværere, men ikke noget slemt. Nu er det så en uge siden vi er kommet hjem fra en dejlig lang ferie, der har han sovet i tremmeseng, men ved siden af os. Siden vi er kommet hjem har det været et HELVEDE at skulle putte ham, han bliver fuldstændig hysterisk når vi bare nærmer os hans værelse, han kaster med sut og nusseklud, og skriger som om vi mishandlede ham. Det er han så også begyndt på om natten, i nat varede det næsten halvanden time, og det er simpelthen så hårdt.

Det eneste der virker, det er at tage ham op, og jeg vil jo også gerne trøste ham, men jeg kan bare ikke lægge ham fra mig igen, for bare jeg gør antræk til det, så går han helt amok.. Det er simpelthen så udmattende, og vi er jo alle tre helt smadrede dagen efter. Han peger hele tiden ind på vores soveværelse, og jeg ved det er det han vil, men det skal han altså ikke, han skal sove i sin egen seng.
Er der mon nogen der har nogle gyldne ord der kan hjælpe os videre?

På forhånd tak.
-Nanna
Anmeld