Dagpleje-gæstedagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

roenlund

Liams dp har haft en del fri og så kommer han i gæstepleje hos en fra hans legestue gruppe som han ser hver fredag, der gør de meget ud af at børnene lærer de forskellige voksne at kende, vi har kun en gang på 1½ år haft et problem med gæstepleje og det var fordi den ene i hans gruppe bor i en anden by og da jeg ikke har bil om eftermiddagen kunne jeg så ikke hente, vi blev så tilbudt en vildt fremmed og da jeg ikke ville tilbyde mit barn det valgte jeg at tage en omsorgsdag og holde ham hjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Sitrani

Anonym skriver:

Hvor meget er jeres dagplejer fraværende, pga. ferie, kurser, afspadsering....?

Hvordan gør det med gæstedagpleje, fungerer det efter hensigten?

Skal I afsted til forskællige gæstedagplejere? Hvor mange?

Hvad kl. bliver I ringet op om morgenen fra Dagplejekontor om Jeres barn skal i gæstedagpleje?

Min datter er stort set kun hos sin egen dagplejer, og hun holder aldrig fri synes jeg... Rigtig dejligt.. Hun har kun været i gæstedagpleje 1 gang, da vores dagplejer var faldet og kommet til skade.. og når vores dagplejer har holdt ferie, har det været samtidig med os, så vores datter ikke har skulle passes af andre.. så det har fungeret fint indtil videre - og hunhar gået der siden 1. august sidste år....

Anmeld

30. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Hvor meget er jeres dagplejer fraværende, pga. ferie, kurser, afspadsering....?

Hvordan gør det med gæstedagpleje, fungerer det efter hensigten?

Skal I afsted til forskællige gæstedagplejere? Hvor mange?

Hvad kl. bliver I ringet op om morgenen fra Dagplejekontor om Jeres barn skal i gæstedagpleje?

Laura har gået i dagpleje siden 20 august og har allerede været afsted en del. Vil skyde på 5 gange, vi har sagt at vi vil det samme sted hen hver gang og ellers finder vi selv en løsning da vi desværre kender mange hvor børnene har været flere steder ( der er en der har været 6 steder inden for kort tid) og det vil vi ikke acceptere og da vi har muligheden for andet så gør vi det.. Så nej jeg syntes ikke det virker optimalt..

Vi bliver ringet op kl 6,00 senest det er reglen her hvor jeg bor, ved ikke om det variere, det er bare lidt små sent når man aflevere kl 06.30 men sådan er det bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.