Sproget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Ana kan meget de samme ord, dog heldigvis ikke nogle advanceret ord som benjamin

Hehe hvorfor heldigvis?

Det er nu heller ikke blevet gentaget efterfølgende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Kofoed.

Ka+Ma=Be skriver:

Hehe hvorfor heldigvis?

Det er nu heller ikke blevet gentaget efterfølgende

Jeg sælger hende, hvis du danser og synger med på den sang, ha ha. Der er en sang jeg love to hate

Anmeld

1. februar 2013

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Jeg sælger hende, hvis du danser og synger med på den sang, ha ha. Der er en sang jeg love to hate

Ahh på den måde Jeg er godt nok også træt af den - men den kører for fuld skrue i både vuggestue og børnehave! 

Anmeld

1. februar 2013

MomInTheMaking

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det er sq! Synes det er gået helt over gevind hehe.

Du kan også tro jeg tabte kæben. Er glad for der var andre end mig der hørte det, for ellers havde jeg sq ikke troet det var ham! haha.

Ja, han er godt nok i en rivende udvikling - man kan slet ikke følge med! Men mange af hans ord er også meget "interne" og nok kun noget mig og Mathias forstår!  

Han siger eksempelvis ikke Muuh, men Uhhh! hihi  

Hehe.. godt den ikke er så udbredt i børnehøjde herovre. haha det lykkedes mig at gå igennem hele 2012 uden at høre den og jeg har stadig ikke hverken hørt eller set den, kun brøkdele af den.. jah der er faktisk (sjovt nok) fordele ved at sidde isoleret på bøhlandet. xD haha..

Penny har faktisk taget et ryk de sidste par dage, hun siger en pokkers masse dyrelyde nu "muh","mæh", "vov vov", "smaskelyd" (for sådan siger en giraf hjemme ved os xD) "grrrrr" (som en tiger/løve/bjørn), "Det?" (ENDELIG) og så er der kommet "ma" som er mad.. og det er bare sådan på to-tre dage.. xD synes det er helt vildt.

Anmeld

1. februar 2013

Kofoed.

Ka+Ma=Be skriver:

Ahh på den måde Jeg er godt nok også træt af den - men den kører for fuld skrue i både vuggestue og børnehave! 

Der skulle stå, hvis hun, men det fattede du viser godt

Det frygter jeg også den gør, desværre...

Anmeld

1. februar 2013

Ka+Ma=Be

Mom In The Making skriver:

Hehe.. godt den ikke er så udbredt i børnehøjde herovre. haha det lykkedes mig at gå igennem hele 2012 uden at høre den og jeg har stadig ikke hverken hørt eller set den, kun brøkdele af den.. jah der er faktisk (sjovt nok) fordele ved at sidde isoleret på bøhlandet. xD haha..

Penny har faktisk taget et ryk de sidste par dage, hun siger en pokkers masse dyrelyde nu "muh","mæh", "vov vov", "smaskelyd" (for sådan siger en giraf hjemme ved os xD) "grrrrr" (som en tiger/løve/bjørn), "Det?" (ENDELIG) og så er der kommet "ma" som er mad.. og det er bare sådan på to-tre dage.. xD synes det er helt vildt.

Seriøst? Hvor er du vild! haha. Her kan man IKKE undgå den. Kunne da også godt lide den til at starte med - for et års tid siden eller hvornår den efterhånden kom ud Men hold nu op den bliver spillet meget.

Ihh hvor er hun dygtig  Synes også det kommer i pludselige ryk - så sker der en masse lige pludseligt Bliver nødt til at lære Benjamin den der giraf 

Anmeld

1. februar 2013

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Der skulle stå, hvis hun, men det fattede du viser godt

Det frygter jeg også den gør, desværre...

Haha I got it!  

Anmeld

1. februar 2013

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Ja, det har det virkelig! Det er jo helt vanvittigt. Ungerne i både vuggestue og børnehave ELSKER den!

Hvor er det sødt at Laura kan sige sit eget navn   Jeg synes også ordene kommer lidt i perioder, og så bliver de ikke sagt så meget i en tid. Her hjemme er der stadig meget russisk også

Oh yehr ungerne i min bhv optrådte med den den anden dag..

Arh men det er så sødt når hun står os siger aura og pejer på brystet aura nan siger hun os meget, hun har fundet ud af at amerikaner køleskabet er ret sjovt så hun drikker meget vand(nan)

Anmeld

4. februar 2013

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Oh yehr ungerne i min bhv optrådte med den den anden dag..

Arh men det er så sødt når hun står os siger aura og pejer på brystet aura nan siger hun os meget, hun har fundet ud af at amerikaner køleskabet er ret sjovt så hun drikker meget vand(nan)

Årh hvor dejligt   Tror det varer lidt før Benjamin lærer sig navn hehe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.