Sproget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Ka+Ma=Be

Må sige at Benjamin bliver ved med at forbløffe mig  

Barnets ordforåd dækker over ord såsom hej, hov, nej, ja, mor, far, vov, pip, etc. Han får da også sagt ord som; sove, bil, bog, bolle (altså dem man spiser, ikk! .) og lignende.

I dag valgte han så at sige, and i shit you not, "gangnam style"! 

What the fuck?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Barnets ordforåd dækker over ord såsom hej, hov, nej, ja, mor, far, vov, pip, etc. Han får da også sagt ord som; sove, bil, bog, bolle (altså dem man spiser, ikk! .) og lignende.

What the fuck?

Ha ha ha ha bolle gangnam style hvor er det fedt Gangnam style har overtaget verdenen

Laura siger bare tis, far (barh) og Laura (avra) lige for tiden selv om hun nu os kan mange ord men de er lige væk nu for det er kun de tre der dur

Anmeld

30. januar 2013

MomInTheMaking

Ka+Ma=Be skriver:

What the fuck?

haha.. det er jo faktisk forfærdeligt.. hvis ikke det var fordi det også er ret nuttet og enormt dygtigt.

Jeg synes godt nok det er imponerende hvor stor forskel der er på sprogudviklingen hos de små. Men han er også ret hurtig ham din Benji..

-Sheila

Anmeld

30. januar 2013

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Ha ha ha ha bolle gangnam style hvor er det fedt Gangnam style har overtaget verdenen

Laura siger bare tis, far (barh) og Laura (avra) lige for tiden selv om hun nu os kan mange ord men de er lige væk nu for det er kun de tre der dur

Ja, det har det virkelig! Det er jo helt vanvittigt. Ungerne i både vuggestue og børnehave ELSKER den!

Hvor er det sødt at Laura kan sige sit eget navn   Jeg synes også ordene kommer lidt i perioder, og så bliver de ikke sagt så meget i en tid. Her hjemme er der stadig meget russisk også

Anmeld

30. januar 2013

Ka+Ma=Be

Mom In The Making skriver:

haha.. det er jo faktisk forfærdeligt.. hvis ikke det var fordi det også er ret nuttet og enormt dygtigt.

Jeg synes godt nok det er imponerende hvor stor forskel der er på sprogudviklingen hos de små. Men han er også ret hurtig ham din Benji..

-Sheila

Ja det er sq! Synes det er gået helt over gevind hehe.

Du kan også tro jeg tabte kæben. Er glad for der var andre end mig der hørte det, for ellers havde jeg sq ikke troet det var ham! haha.

Ja, han er godt nok i en rivende udvikling - man kan slet ikke følge med! Men mange af hans ord er også meget "interne" og nok kun noget mig og Mathias forstår!  

Han siger eksempelvis ikke Muuh, men Uhhh! hihi  

Anmeld

31. januar 2013

maryjane

Haha, seriøst for morsomt at han kan sige det

Karla kan sige "baby" og noget der lyder som " hva eeeeer deeet?" 

Anmeld

31. januar 2013

RiUL

Hahahaha HVor er han bare god 

Oliver overraskede mig den anden morgen, da han sagde morgenmad, og mor arbejd... Og han siger ellers kun heeeej og øøøjjj, og se. Og far (baba) 

Så hver morgen råber han bare morn'ma morn'ma MORN'MA! 

Anmeld

31. januar 2013

Kofoed.

Ana kan meget de samme ord, dog heldigvis ikke nogle advanceret ord som benjamin

Anmeld

31. januar 2013

Ka+Ma=Be

maryjane skriver:

Haha, seriøst for morsomt at han kan sige det

Karla kan sige "baby" og noget der lyder som " hva eeeeer deeet?" 

Gloede godt nok også noget Men han har desværre ikke gentaget det ;P hehe

Anmeld

31. januar 2013

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Hahahaha HVor er han bare god 

Oliver overraskede mig den anden morgen, da han sagde morgenmad, og mor arbejd... Og han siger ellers kun heeeej og øøøjjj, og se. Og far (baba) 

Så hver morgen råber han bare morn'ma morn'ma MORN'MA! 

Årh hvor er han go  Det kan Benjamin stadig ikke sige Han peger bare på havregrynene og råber "MAAAAD'... MAAAAD'" Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.