En mors værste mareridt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

LinLin

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Puha hvor frygteligt! Godt du fik kigget til ham! Håber han snart er helt frisk, og at i aldrig ska opleve det igen!! Vh stine

Anmeld

29. januar 2013

frk1991

Hvor skrækkeligt!

Håber i finder ud af hvad der er galt

Anmeld

29. januar 2013

B&J

Nej nej nej nej mine øjne løber, ej hvor er jeg ked af i skulle få den oplevelse og er ked af de ikke kan sige hvad der er alt så man kan føle sig mere tryk sender jer alle mine tanker og de største krammer

Anmeld

29. januar 2013

Maja88

uh Mia.. stort kram til jer og god bedring

Anmeld

29. januar 2013

Faith

Tusind tak allesammen!

Anmeld

29. januar 2013

morethanperfect

Holda op hvor er det dog frygteligt !! Mine øjne løber i vand !

det undrer mig dog at de ikke har beholdt jer derinde indtil feberen var faldet ! 

Aner intet om det , men syns det lyder rigtig frygteligt ! 

Ønsker jer god bedring !

Anmeld

29. januar 2013

Faith

morethanperfect skriver:

Holda op hvor er det dog frygteligt !! Mine øjne løber i vand !

det undrer mig dog at de ikke har beholdt jer derinde indtil feberen var faldet ! 

Aner intet om det , men syns det lyder rigtig frygteligt ! 

Ønsker jer god bedring !

Åh ja, tro mig, det undrer også os

Deres begrundelse var at hans infektionstal ikke var stigende og at de intet fokus kunne finde. Og så tror jeg travlhed spiller ind også desværre. Der var fuldstændig booket op deroppe. Jeg måtte sove på en madras sammen med Jonathan inde i deres legeværelse fordi alle stuer var optaget.

Og så begrundede lægen det med at hans lunger og hjerte er tjekket og der er ikke fundet noget unormalt. De hælder mod en maveinfektion. At han blev blå kan de ikke forklare, men mener det kan skyldes hans astmatiske bronkitis.

Vi har nu en åben indlæggelse deroppe og kan ringe dag og nat. Men må indrømme at jeg slet ikke er tryg

Anmeld

29. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Puha, er helt tom for ord det du oplevede, vil jeg ikke ønske for min værste fjende ! Håber at i finder ud af hvad han fejler og/eller at han får det bedre snarest!

Har selv oplevet med min pige da hun var 3-4 uger, at hun blev helt slap og blå, dog fik vi hurtigt gang i hende igen, og lå til obs på Skejby. De mente hun havde spist for meget (hun blev tvangsfodret hver 3.time, efter lægens anvisninger, da hun var født før tid). Tvangsfodringen var slut derefter, og der har heldigvis ikke været noget siden.
Glemmer ikk alle de tanker der kører gennem ens hoved, i de sekunder, minutter, timer man venter på en afklaring.

krydser fingre for det bedste, og stort kram til jer

Anmeld

29. januar 2013

jydeinden

puha sikke dog en oplevelse man kan da så absolut håbe at det kun var en oplevelse i skal have 1 gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.