2 års undersøgelse - Hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Tynen

Ja, kort og godt - Hvad foregår der til en 2-års undersøgelse?

Heldigvis ved jeg at de ikke skal stikkes, men vil gerne være forberedt på alt det andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Sweet1978

Ja, kort og godt - Hvad foregår der til en 2-års undersøgelse?

Heldigvis ved jeg at de ikke skal stikkes, men vil gerne være forberedt på alt det andet

Ikke meget de måler og vejer for lige at se om de følger kurven og ellers er det faktisk kun hvis du selv har nogen spørgsmål.

Kan slf. variere lidt fra læge til læge...

Anmeld

18. juni 2009

Lise

skal de til 2-års undersøgelse???

Simon skal til første tandeftersyn på næste mandag. Er sgu bange for at han bider tænderne af dem.

Anmeld

18. juni 2009

Tynen

Lise skriver:

skal de til 2-års undersøgelse???

Simon skal til første tandeftersyn på næste mandag. Er sgu bange for at han bider tænderne af dem.

Ja, det fandt jeg også lige ud af at de skulle
Men det lyder til at det er til at overkomme..

Altså medmindre Simon indbyder til et snav af karakter, tror jeg nu ikke du skal være så bange for tandlægens tænder

Anmeld

18. juni 2009

Lise

Tynen skriver:

Ja, det fandt jeg også lige ud af at de skulle
Men det lyder til at det er til at overkomme..

Altså medmindre Simon indbyder til et snav af karakter, tror jeg nu ikke du skal være så bange for tandlægens tænder

LOL

Det gik lidt hurtigt. Blæseren i min computeren er vist død, så min computer er tit ved at brænde sammen. Og det var den da jeg skrev før. Så skyndte mig at skrive færdig, og så slukke... hænder/tænder, same same

Anmeld

18. juni 2009

Grynt

Jesus Christ skal de nu for fanden også undersøges som 2 åriget???? Dét er gået totalt forbi min næse Freja har jo kun lige fået hendes 15 måneders vac. Jeg har efterhånden snart brugt så meget tid hos lægen her de sidste par måneder, at det er lige før jeg ser mere til ham end jeg ser til min egen mand Det er hellere ikke længe siden det gik op for mig, at Aske faktisk også skal undersøges og have vac. uhmmmm

Anmeld

18. juni 2009

Muffinmus

Jamen William blev jo målt, vejet, fik tjekket lunger, hjerte, set om ryggen var lige, hu roste ham for sproget og sagde han fulgte fint med.
Han var dog lidt for lav men hun sagde han måske bare fik et spring lidt senere....eller ved konfirmand tiden
Han fik tjekket maven, tjekket nosser og øre....
Hm..det var vist det..hov, nej også ben stilling og føddder

Anmeld

18. juni 2009

Sweet1978

Til alle jer første gangs mødre kan jeg lige informere, at de skal undersøges (måles/vejes) hvert år (2,3,4,5) til de er 5 og har fået den sidste vaccine. Så er det slut til de er 12/13 år, der får man en indkaldelse/påmindelse om mrf vaccinen.

Anmeld

18. juni 2009

Grynt

Sweet1978 skriver:

Til alle jer første gangs mødre kan jeg lige informere, at de skal undersøges (måles/vejes) hvert år (2,3,4,5) til de er 5 og har fået den sidste vaccine. Så er det slut til de er 12/13 år, der får man en indkaldelse/påmindelse om mrf vaccinen.

Ja dét burde jeg vel kunne have husket med alle de unger jeg har men så er det sgu nok alderen der presser på istede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.