Jeg kunne sætte mig ned og tude! 
Vi er IKKE-rygere, men vores lejl. stinker! Man Underboen og mange andre fra opgangen forpester det hele... og de lufter ikke ud som der anbefales. Vi kan med god grund IKKE forbyde dem at ryge i deres eget hjem, men hold op hvor er det bare irriterende at jeg konstant kan lugte røgen i min næse. I skrivende stund sidder jeg i min sofa... og her stinker. Det er værst i entré, stue og soveværelse. MEN der siver røg op til os... også inde på Bassens værelse.
Vi var over idag og snakke med boligselskabet. De kan intet gøre og vil intet gøre. De siger at vi selv kan sætte "tætningslister" op rundt omkring samt isolerer bedre ved hoveddøren. EJ men HALLO altså!
Jeg er SÅ ked af det! Det er SÅ ubehageligt at lugte til konstant tobaksrøg. jeg har hovedpine. Og man kan ikke sidde med åbne vinduer konstant. Arrrgh! Har bare lyst til at flytte, men vi kan alligevel ikke få en anden lejl. før om tidligst 1 år. Har kun boet her siden april 2012. SUK!
Tænk at mine børn bliver udsat for det her?! Kan slet ikke ha det i mit hjerte og hjerne!! Måtte bare lige ud med det!
Snøft 
Anmeld