Hvad kan man gøre for at få sin kvalme væk... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

MorDk

Mandler, appelsiner eller SunLollys

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Det vil jeg prøve...  Det er så ubehageligt..  Er jeg svimmel pga af kvalmen...

Anmeld

29. januar 2013

MorDk skriver:

Taak for rådende...  Vil prøve at købe sådan nogle..

Anmeld

29. januar 2013

MorDk

Jeg led af DØGN-kvalme da jeg var gravid med min datter. Fra uge 7 til uge 21 PUHA!

Anmeld

29. januar 2013

Jeg er kun 5+3 idag...  Men jeg har allerede fået den iriterende kvalme

Anmeld

29. januar 2013

pernie89

Årh kender det alt for godt i starten af graviditeten. - Men der er ikke så meget at gøre ved det, jeg synes ikke rigtig der var noget der virkede til at fjerne den helt. Men det er en god ide' at sørge for at spise oftet, og her hjalp et syrlig æble, kakao, og et enkelt glas kaffe med mælk i ny og næ - Og jeg som aldrig har kunne lide kaffe, man får nogle mærkelige vaner når man er gravid.

Anmeld

29. januar 2013

pernie89 skriver:

Årh kender det alt for godt i starten af graviditeten. - Men der er ikke så meget at gøre ved det, jeg synes ikke rigtig der var noget der virkede til at fjerne den helt. Men det er en god ide' at sørge for at spise oftet, og her hjalp et syrlig æble, kakao, og et enkelt glas kaffe med mælk i ny og næ - Og jeg som aldrig har kunne lide kaffe, man får nogle mærkelige vaner når man er gravid.

Jeg har også en iriterende vane med at få bagerens rugbrød og med en rigtig god leverpostej... Dog plejer jeg ikke og være begrejset for leverpostej så tidt..

Anmeld

29. januar 2013

pernie89

Nej man får sku nogle mærkelig vaner Og inden jeg blev gravid sagde jeg til mig selv at det var da noget ævl, men den er sku go nok. Men krydser for de kvalme forsvinder igen, min forsvandt i uge 10, men kan godt få den lidt om aftenen når vi skal spise aftensmad. Men det er ingenting af hvad jeg havde i starten havde døgnkvalme.

Anmeld

29. januar 2013

pernie89 skriver:

Nej man får sku nogle mærkelig vaner Og inden jeg blev gravid sagde jeg til mig selv at det var da noget ævl, men den er sku go nok. Men krydser for de kvalme forsvinder igen, min forsvandt i uge 10, men kan godt få den lidt om aftenen når vi skal spise aftensmad. Men det er ingenting af hvad jeg havde i starten havde døgnkvalme.

Min forrige graviditet hvade jeg kvalme fra 5 uge af og til ca 10 eller 11 uge...  Jeg føler mig træt of uoplagt for tiden..   Sover hele tiden og sover tit over...

Anmeld

29. januar 2013

AnthonsMor

MorDk skriver:

Puuuuh virkede appelsiner på dig?

Det gjorde det bare 10 gange værre her, også fik jeg lige ekstra meget halsbrand bagefter.. Nammenam

Til TS.
Her har mælk altid været en gooooood ven, også som de andre nævner, mandler, kiks og prøv dig frem med lidt frugt evt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.