Hvad kan man gøre for at få sin kvalme væk... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Allesammen...  Puha hvor har jeg bare kvalme idag...  Det er værst når jeg er oprejst eller går rundt... Føler mig utilpas og en smule svimmel...  Hvad middel kan jeg bruge imod kvalme... jeg spiser mariekiks og det hjælper intet...  Har i gode råd... Er det normalt at prutte i graviditeten pga af oppusthed...  jeg prutter helt vildt...  Undskyld deltajerne Hilsen maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Hailiesmom11

Kæmper selv med kvalmen lige nu...
Ristet brød og æble hjælper her..
Det med prutterne har jeg ikke lige oplevet, det kan være du har spist anderledes..

Anmeld

29. januar 2013

Kvalmen er frygelig...  Dog kaster jeg heldigvis ikke op...  Jeg har prøvet nogle gange at æble juice virker ved mig...  Men ikke på det sidste...  

Anmeld

29. januar 2013

MorEllen

* Maria 5+3 >33 skriver:

Hej Allesammen...  Puha hvor har jeg bare kvalme idag...  Det er værst når jeg er oprejst eller går rundt... Føler mig utilpas og en smule svimmel...  Hvad middel kan jeg bruge imod kvalme... jeg spiser mariekiks og det hjælper intet...  Har i gode råd... Er det normalt at prutte i graviditeten pga af oppusthed...  jeg prutter helt vildt...  Undskyld deltajerne Hilsen maria

Selvfølgelig er det normalt at prutte når man er oppustet! Det gør alle, gravid eller ikke gravid Jeg er også lidt oppustet og må ventilere ret tit

Ang kvalmen; for mig hjælper det at spise tit så blodsukkeret ikke bliver lavt. Drik et glas juice, spis en kiks, måske riskiks med smør? (min favorit )

Anmeld

29. januar 2013

piap

for mig har sodavandsis hjulpet på min kvamle det med prutterne kender jeg godt godt

Anmeld

29. januar 2013

MyLille skriver:

Selvfølgelig er det normalt at prutte når man er oppustet! Det gør alle, gravid eller ikke gravid Jeg er også lidt oppustet og må ventilere ret tit

Ang kvalmen; for mig hjælper det at spise tit så blodsukkeret ikke bliver lavt. Drik et glas juice, spis en kiks, måske riskiks med smør? (min favorit )

Taak for rådene...  ja man bliver jo nød til at lukke luft ud nogle gange...   Jeg vil prøve ris kiksene..

Anmeld

29. januar 2013

piap skriver:

for mig har sodavandsis hjulpet på min kvamle det med prutterne kender jeg godt godt

Jeg drikker ikke sodavand...  Det har jeg aldrig kunne lide...

Anmeld

29. januar 2013

piap

* Maria 5+3 >33 skriver:

Jeg drikker ikke sodavand...  Det har jeg aldrig kunne lide...

ikke sodavand men sodavand/saft is (sun lolly)

Anmeld

29. januar 2013

piap skriver:

ikke sodavand men sodavand/saft is (sun lolly)

Nåårh Okey... Det kan jeg godt lide... Måske skal jeg købe det

Anmeld

29. januar 2013

MorEllen

* Maria 5+3 >33 skriver:

Taak for rådene...  ja man bliver jo nød til at lukke luft ud nogle gange...   Jeg vil prøve ris kiksene..

Ja, det vigtigste er egentlig at du finder noget du ved du godt kan lide, også kan du spise lidt af det hver time eller noget i den stil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.