Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Allesammen... Puha hvor har jeg bare kvalme idag... Det er værst når jeg er oprejst eller går rundt... Føler mig utilpas og en smule svimmel... Hvad middel kan jeg bruge imod kvalme... jeg spiser mariekiks og det hjælper intet... Har i gode råd... Er det normalt at prutte i graviditeten pga af oppusthed... jeg prutter helt vildt... Undskyld deltajerne Hilsen maria
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kvalmen er frygelig... Dog kaster jeg heldigvis ikke op... Jeg har prøvet nogle gange at æble juice virker ved mig... Men ikke på det sidste...
* Maria 5+3 >33 skriver: Hej Allesammen... Puha hvor har jeg bare kvalme idag... Det er værst når jeg er oprejst eller går rundt... Føler mig utilpas og en smule svimmel... Hvad middel kan jeg bruge imod kvalme... jeg spiser mariekiks og det hjælper intet... Har i gode råd... Er det normalt at prutte i graviditeten pga af oppusthed... jeg prutter helt vildt... Undskyld deltajerne Hilsen maria
Selvfølgelig er det normalt at prutte når man er oppustet! Det gør alle, gravid eller ikke gravid Jeg er også lidt oppustet og må ventilere ret tit
Ang kvalmen; for mig hjælper det at spise tit så blodsukkeret ikke bliver lavt. Drik et glas juice, spis en kiks, måske riskiks med smør? (min favorit )
for mig har sodavandsis hjulpet på min kvamle det med prutterne kender jeg godt godt
MyLille skriver: Selvfølgelig er det normalt at prutte når man er oppustet! Det gør alle, gravid eller ikke gravid Jeg er også lidt oppustet og må ventilere ret tit Ang kvalmen; for mig hjælper det at spise tit så blodsukkeret ikke bliver lavt. Drik et glas juice, spis en kiks, måske riskiks med smør? (min favorit )
Taak for rådene... ja man bliver jo nød til at lukke luft ud nogle gange... Jeg vil prøve ris kiksene..
piap skriver: for mig har sodavandsis hjulpet på min kvamle det med prutterne kender jeg godt godt
Jeg drikker ikke sodavand... Det har jeg aldrig kunne lide...
* Maria 5+3 >33 skriver: Jeg drikker ikke sodavand... Det har jeg aldrig kunne lide...
ikke sodavand men sodavand/saft is (sun lolly)
piap skriver: ikke sodavand men sodavand/saft is (sun lolly)
Nåårh Okey... Det kan jeg godt lide... Måske skal jeg købe det
* Maria 5+3 >33 skriver: Taak for rådene... ja man bliver jo nød til at lukke luft ud nogle gange... Jeg vil prøve ris kiksene..
Ja, det vigtigste er egentlig at du finder noget du ved du godt kan lide, også kan du spise lidt af det hver time eller noget i den stil..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128